AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Jeg har fått snakke med ei dame, ho la en deltids stilling på finn.no som Kundeservicemedarbeider, ho virke bra, samtalen gikk greit. Ho tok navnet mitt og ba meg om å sende en CV og Søknad, og det gjorde jeg. Tror dere at jeg bør ringe tilbake på Mandag og spørre om hvis ho har fått den, eller vente til ho svarer. Ho sa at det tar opp til to uker for at alle får svar. Det er en matbestillingsportal firma. Jobben går på Å svare Innkommende henvendelser på telefon, chat, mail og facebook Veiledning og opplæring av kunder i bruk av tjenesten Administrative oppgaver Salg og mer salg. Er det en bra jobb?? Anonymous poster hash: a8105...acd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 ?? Anonymous poster hash: a8105...acd
Frisørdama Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Hvis hun sa det tar opp til to uker å få svar så venter du to uker, og hvis du ikke har hørt noe da så kan du ringe. Sikkert en helt greit jobb hvis du trives med kundeservice.
globalagogo Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Skal du snakke i telefon med kundene, eller besvare mail, TS? Språket ditt virker litt rart...
Ona IX Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Skal du snakke i telefon med kundene, eller besvare mail, TS? Språket ditt virker litt rart... Jobben går på Å svare Innkommende henvendelser på telefon, chat, mail og facebook Veiledning og opplæring av kunder i bruk av tjenesten Administrative oppgaver Salg og mer salg. Står at h*n skal både snakke i telefon og besvare mail. Man vet aldri om det er en jobb før du har vært i den litt! Jeg jobber litt med kundeservice nå og er veldig fornøyd. Det spørs helt på hvilket firma og i hvilken setting det er. Hvilke kunder er det, noen er sinna, andre er blide. Men man må ikke jobbe i en jobb man ikke trives i, så hvis den virker bra, ta den, hvis det viser seg at den ikke var noe særlig spennende eller attraktiv allikevel, så kan du si opp! Er ikke verre enn det.
globalagogo Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Står at h*n skal både snakke i telefon og besvare mail. Man vet aldri om det er en jobb før du har vært i den litt! Jeg jobber litt med kundeservice nå og er veldig fornøyd. Det spørs helt på hvilket firma og i hvilken setting det er. Hvilke kunder er det, noen er sinna, andre er blide. Men man må ikke jobbe i en jobb man ikke trives i, så hvis den virker bra, ta den, hvis det viser seg at den ikke var noe særlig spennende eller attraktiv allikevel, så kan du si opp! Er ikke verre enn det. Ja, uff... så utrolig teit og unødvendig av meg. Kan ikke la leksehumøret gå utover andre sånn:S
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Skal du snakke i telefon med kundene, eller besvare mail, TS? Språket ditt virker litt rart... Jeg er enig. Det høres jo ikke ut som TS behersker norsk helt?? Anonymous poster hash: fa5c6...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå