Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått snakke med ei dame, ho la en deltids stilling på finn.no som Kundeservicemedarbeider, ho virke bra, samtalen gikk greit. Ho tok navnet mitt og ba meg om å sende en CV og Søknad, og det gjorde jeg.

Tror dere at jeg bør ringe tilbake på Mandag og spørre om hvis ho har fått den, eller vente til ho svarer. Ho sa at det tar opp til to uker for at alle får svar.

Det er en matbestillingsportal firma.

Jobben går på Å svare Innkommende henvendelser på telefon, chat, mail og facebook

Veiledning og opplæring av kunder i bruk av tjenesten
Administrative oppgaver

Salg og mer salg.

Er det en bra jobb??

:)

Anonymous poster hash: a8105...acd
Skrevet

??

Anonymous poster hash: a8105...acd
Skrevet

Hvis hun sa det tar opp til to uker å få svar så venter du to uker, og hvis du ikke har hørt noe da så kan du ringe. Sikkert en helt greit jobb hvis du trives med kundeservice.

Skrevet

Skal du snakke i telefon med kundene, eller besvare mail, TS? Språket ditt virker litt rart...

Skrevet

Skal du snakke i telefon med kundene, eller besvare mail, TS? Språket ditt virker litt rart...

Jobben går på Å svare Innkommende henvendelser på telefon, chat, mail og facebook

Veiledning og opplæring av kunder i bruk av tjenesten
Administrative oppgaver

Salg og mer salg.

Står at h*n skal både snakke i telefon og besvare mail.

Man vet aldri om det er en jobb før du har vært i den litt! Jeg jobber litt med kundeservice nå og er veldig fornøyd. Det spørs helt på hvilket firma og i hvilken setting det er. Hvilke kunder er det, noen er sinna, andre er blide.

Men man må ikke jobbe i en jobb man ikke trives i, så hvis den virker bra, ta den, hvis det viser seg at den ikke var noe særlig spennende eller attraktiv allikevel, så kan du si opp! Er ikke verre enn det. :)

Skrevet

Står at h*n skal både snakke i telefon og besvare mail.

Man vet aldri om det er en jobb før du har vært i den litt! Jeg jobber litt med kundeservice nå og er veldig fornøyd. Det spørs helt på hvilket firma og i hvilken setting det er. Hvilke kunder er det, noen er sinna, andre er blide.

Men man må ikke jobbe i en jobb man ikke trives i, så hvis den virker bra, ta den, hvis det viser seg at den ikke var noe særlig spennende eller attraktiv allikevel, så kan du si opp! Er ikke verre enn det. :)

Ja, uff... så utrolig teit og unødvendig av meg. Kan ikke la leksehumøret gå utover andre sånn:S

Skrevet

Jeg er enig. Det høres jo ikke ut som TS behersker norsk helt??

Anonymous poster hash: fa5c6...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...