Gjest gjest 0 Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har en plan! Jeg har en plan om en sunnere livvstil og kanskje noen få kilo mindre! Siden jeg har en veldig aktiv jobb er det begrenset hvor mye jeg orker å trene etter jobb, så derfor fant jeg akkurat opp et lite opplegg jeg kan leve med. Siden jeg spiser mye godteri og andre usunne greier må jeg kutte ut dette. Så planen er å drikke minst 2 liter vann hver dag for da blir jeg så mett at jeg ikke orker så mye snop likevel. Jeg må selvfølgelig kutte ut snopet da... I tillegg skal jeg ta sit ups og push ups hver kveld, og gå en times tur tre ganger i uka. Dette burde jeg da klare? Og det bør da hjelpe litt i lengden? Jeg har lyst til å gå ned tilsammen 7-8 kilo men jeg er fornøyd med 5. Problemet mitt er motivasjon... Er det noen som har lyst til å hive seg på? Så kan vi ha en liten konkurranse om hvem som klarer å følge opplegget? Jeg trenger virkelig en som kan inspirere meg litt og pushe meg når jeg blir skikkelig lat og lei! :enig_animasjon: Er det noen som vil være med? Kom igjen! billigere og enklere kan det vel ikke bli å komme seg litt bedre i form? Håper mange vil være med! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg blir gjerne med! Mine mål: Å kutte ut sjokolade og godterier, drikke mer vann og gå mer tur. Har pleid å gå flere turer hver uke, men vil gjerne få mer regelmessighet og rutine på at jeg skal..! Slenger meg derfor på tre turer. Håper egentlig å klare minst fire-fem, men det er kanskje lurt å begynne litt moderat tror jeg Situps vil jeg være forsiktig med, pga ryggplager.. En kiropraktor sa til meg en gang at magemusklene mine faktisk var for stramme i forhold til ryggen... selv om de ikke synes så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei ! Er med jeg og :-) !!! Spise ofte men lite, kutte ut snop, drikke mye vann, trene litt styrke, gå lange turer...Høres enkelt ut det men er det de??? NEIII !! Men vill jeg ?? jaaaa!!!måle mitt er 7 kilo , og vet jeg kan visst jeg vill, og jeg vill !! ok .. konkuransen er begjynt!! Silla snart 7 kilo mindre...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pamella (ikke innlogget) Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 Så kult da! Vi starter allerede i morgen, så kan vi stikke innom her og fortelle hverandre hvordan det går! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 5. mai 2004 #5 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei! Jeg blir gledelig med, har nå prøvd og slanke meg en liten stund, men det er ikke enkelt. Så jeg skal prøve og være kjempeflink fra i dag. Mine mål er og kutte ut godteri, brus, is og kaker. Og spise litt sunnere mat. Og trene minst 3 ganger i uka. Jeg vil ned ca 10 kg. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 Dete vil jeg også være med på! Jeg trener endel, men det har blitt litt halvhjertet i det siste (rusle rundt og se på de andre)...... og så spiser jeg mye sjokolade. Skulle nesten ønske meg at streiken rammet sjokoladeleveransene først Idag skal jeg trene en økt, men kommer ikke igang med "ingen sjokolade" før imorgen... :oops: Noen som har innspill til raske, enkle måltider man kan jafse i seg når det egentlig er lettere å spise sjokolade? Jeg knasker blomkål når jeg er flink, youghurt med havregryn er også mettende og raskt å spise. Tar imot flere tips med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. mai 2004 #7 Del Skrevet 5. mai 2004 Noen som har innspill til raske, enkle måltider man kan jafse i seg når det egentlig er lettere å spise sjokolade? Jeg knasker blomkål når jeg er flink, youghurt med havregryn er også mettende og raskt å spise. Tar imot flere tips med takk! Knaskerøtter, epler og lacryl har jeg brukt mye.... Skulle så gjerne ha gått ned 7 kilo jeg også. Gikk ned 10 etter jul, har gått opp igjen 4... Og de vil jeg ned igjen + litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 5. mai 2004 #8 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg vil også! Trener om vinteren men blir dårligere om sommeren... Går til jobb da. Bare et kvarter hver vei men alle monner drar vel? Jada, klart det! 8) Digger sjokolade og pottis... men skal bli flink til å kjøpe frukt og grønnsaker og spise lite og ofte sånn at godis-suget ikke blir så gigantisk og jeg bare MÅÅÅ ha... NÅ! Ønsker meg ned 6-7 kg. Ok, trening da. Sykling er bra, det skal jeg klare. To ganger i uka til jeg venner meg til sykkelen... (vondt i rompa) Løping er kjedelig. Satser heller på lengre turer med venner da. Oppnåelige mål er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #9 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg burde gått ned 10 kilo - det er mye... :-? Mål - passe på maten, spisegrønt oftere, trene fire ganger i uka, sykle til jobb kanskje, være aktiv ute... Burde da hjelpe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 5. mai 2004 #10 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg er med jeg og,nå har jeg meldt meg på elixia,skal trene i kveld når kjæresten min kommer hjem.Jeg vil også gå turer,håper jeg klarer det Når det gjelder spisevaner så spiser jeg egentlig ganske sunt(synes jeg),liker ikke sjokolade eller godteri.Drikker brus sjelden.Men liker å kose meg med ett glass vin i ny og ne! Dette klarer vi jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. mai 2004 #11 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg er også med! Skal på SATS på trening nå! Men målene mine er: -spise jevne måltider -drikke 1,5 l vann hver dag -ikke spise godteri på hverdager (kun på lørdag) -gå så mye som mulig Rapporter følger! Godt forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 5. mai 2004 #12 Del Skrevet 5. mai 2004 kan gjerne henge meg på her.. jeg må bare si at det er definitivt håp for alle å greie å gjør noe med kroppen sin om man bare går inn for det har skrevet ned alt jeg har spist i 13 uker, og veid meg hver onsdag (!) det er ei stund.. jeg begynte på 73kg, gikk så opp og ned mellom 70-72.. har med andre ord ikke greid å gå ned 13kg, som jeg kunne ha gjort på 13 uker.. men nå har jeg lagt på 70 de to siste ukene.. sliter med å komme under 70, det skal bli så herlig når jeg greier det! vet bare at jeg trenger å bli pusha litt.. nå har jeg satt meg et mål.. å se topp ut til juli, da jeg skal til sol og strand motivasjonen er ganske bra, men det er jo det vanlige problemet og spise riktig til en hver tid.. har begynt med intensiv trening.. trener så godt som hver dag.. enten sykling ute eller inne og step.. kan si at det funker veldig bra, har stramma opp mye på kort tid.. jeg tar også sit ups, og trener mye nedre magemuskler.. løfter cola flasker og har ro-maskin.. alt ligger til rette for at jeg skal rase ned i kiloer og få meg bra muskler når det gjelder mat er jeg ganske ensformig.. går mye i knekkebrød og vann.. spiser vanlig til middag, men prøver å redusere mengden, og spiser meg aldri stappmett.. det er bare grusomt.. drikker ikke noe brus, kanskje 2 glass i mnd? litt mørk sjokolade noen dager, men det er så lite.. burde i grunn kutta tvert.. i helgene er det "lov" og spise mer snop, men har faktisk merka at snopesuget har forsvunnet en del.. flotte greier! jeg skal ned på 65 først! det er 5 kilo.. sukk.. jeg skal greie det.. noen andre her som ligger rundt det samme som meg på vekta kanskje? hadde vært kult å prate med noen med samme mål.. dette her ble jo en hel stil sorry, er bare fryktelig gira på å klare dette :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2004 #13 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg holder på å slanke meg nå! Har passa meg for hva jeg putter i munnen i noen mnd nå, og har økt aktivitetsnivået, men dette er 3. uka med seriøst opplegg, og jeg merker at seriøsiteten har gjort at jeg ser resultater allerede! Hittil, på de 3 ukene har jeg gått ned drøye 2,5 kg. Og da har jeg ikke vært flink nok med spising i helgene. Jeg har begynt å gå. Går en fast runde hver dag, og jeg er overbevist om at det er det som utgjør hele forskjellen. Selvsagt i god kombinasjon med kostholdet, men jeg hadde nok ikke oppnådd det samme med kosthold uten trening. Jeg skal ned mange kilo. I første omgang 20 kg til. Det føles mye, men så ser jeg jo at min innsats de 3 første ukene har resultert i nesten 3 kg - så da er det jo på en måte bare å fortsette med det jeg gjør nå i 20 uker framover så skulle målet være nådd! Og 20 uker - det er jo ingenting!!! Det handler kun om motivasjon og viljestyrke, jenter! LYKKE TIL! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #14 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har begynt med kostholds og aktivitetsdagbok. Skriver opp alt jeg spiser og alt jeg gjør av aktiviteter i løpet av dagen. Håper jeg skal kunne finne noe som jeg kan sette fingeren på der og finne en nøkkel til at jeg veier så mye. Prøver å skru opp aktivitetsnivået mitt ytterligere, men har problemer med å finne tid til det. Jeg går på spinning på mandager, body work (vekttrening i sal) på tirdag, spin/styrke på torsdag og spin/stram opp på fredag. Spinningen er bare en knapp time, men resten er 75 minutters økter. Har bestemt meg for å kutte ut brød til frokosten og ha grønnskaer tilgjengelig til alle måltider slik at jeg kan fylle meg opp med det. Hel forbudt med småspising på jobb også. Drikker vann og spiser gulerøtter for å fylle på innimellom Også var det den badevekta da - må kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 6. mai 2004 #15 Del Skrevet 6. mai 2004 når det gjelder mat er jeg ganske ensformig.. går mye i knekkebrød og vann.. spiser vanlig til middag' date=' men prøver å redusere mengden, og spiser meg aldri stappmett.. det er bare grusomt.. drikker ikke noe brus, kanskje 2 glass i mnd? litt mørk sjokolade noen dager, men det er så lite.. burde i grunn kutta tvert.. i helgene er det "lov" og spise mer snop, men har faktisk merka at snopesuget har forsvunnet en del.. flotte greier![/quote'] Vil bare si at du må passe på så det ikke blir for ensformig da, det er ikke bra og du kan fort bli lei! Og du må ikke spise for lite. Bra å variere med godt og magert pålegg, masse grønnsaker og frukt.. men det vet du sikkert... Ønsker meg også ned på 65 kg men først og fremst UNDER 70, sliter også med det. Og bli der. Da må jeg ned 4 kg noe som jeg VIL klare denne gangen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. mai 2004 #16 Del Skrevet 6. mai 2004 Så kult at så mange vil være med!! Jeg har drikki 2 liter vann i tre dager nå, og jeg har faktisk ikke lyst på godteri i det hele tatt! Det har blitt dårlig med trening, bortsett fra litt situps og "tushups" på tirsdag. Jeg har vist skadet håndleddet mitt så jeg klarer ikke push ups eler tunge løft :-( Men det blir sikkert bedre etterhvert! Jeg skal trene litt i kveld også, og så skal jeg gå minst en skikkelig lang tur i helga. Og etter det er det bare å fortsette! Jeg veier også 70 kilo +/- 1 kg og vil ned til 62 eller 63. Jeg tror nok det er best å bruke laaang tid på å gå ned, for de gangene jeg har gått fort ned, har jeg gått like fort opp igjen. Og denne gangen vil jeg klare å holde meg der... :o Jeg har så lyst til å få en smalere rompe og ha tilbake den flate magen min! Jeg skal passe på å ikke veie meg for ofte, det blir man bare deppa av... Så da får vi se hvordan det er etter helga! Gleder meg til å følge med dere andre! Vi får gi hverandre tips hvis vi kommer på noe lurt! (bytt ut sjokolade med eple for det er også søtt men mye sunnere!) Lykke til!! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 7. mai 2004 #17 Del Skrevet 7. mai 2004 hei folkens! woho!! jeg veide faktisk mellom 69 og 70 her en dag, med klær på! helt utrolig det føles faktisk sånn at jeg har stoppa på 70, men det går bare ikke.. har veid 70 i 3 uker, ikke 2.. hrmf.. jeg har vel vært litt sløv pamella: vann hjelper mye mot søthungeren ja :D oppfordrer alle til å helle innpå.. det negative er jo at man bør ha tilgang til toalett ofte ha en fast veiedag i uka du! bare sett igang og sykle og gjør diverse andre rompeøvelser så ser du fort endringer! jeg sykler mye ute, inne, og bruker step, og rompa mi har blitt totalt forandra, er nesten sånn jeg har lyst å ta på den hele tida ronja: jeg spiser ikke baare knekkebrød da, men er det det går mest i, enkelt og greit og godt ble dansk rugbrød i dag.. selv om det smaker ganske merkelig.. lykke til med de 4 kiloene, du kan greie det på 4 uker om du står på skikkelig og trener! tenk hvor mye 4 kilo har å si da og tenk så deilig det er å ha en lettere og strammere kropp! *litt peptalk* jeg bare gleeder meg til sommeren.. 2mnd igjen, og man kommer langt på 2mnd :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2004 #18 Del Skrevet 7. mai 2004 Har gått ned 3 kg på 3 uker jeg nå! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 7. mai 2004 #19 Del Skrevet 7. mai 2004 wow, grattis er gåing eneste treningen du gjør? hvordan spiser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 7. mai 2004 #20 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har vært kjempeflink de siste dagene nå, trent hver dag og spist bare sunn mat, eller nesten. Jeg spiste en lollipopp i dag. Så nå skal jeg fortsette, for jeg skal inn i bikinien og være stolt, til vi skal på sydenferie i august. Så flinke alle dere andre er og, dette skal vi klare sammen. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå