Gå til innhold

med barnevogner

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tydelig in med diverse i trafikken. Hva med de som kommer med barnevogn?

Kommer de i gangfelt og plasser hvor de ikke skal gå over. Antagelig for langt å gå til gangfelt.

Så tar de sats og skyver barnevognen foran seg. Er det i håp om at vognen skal ta av for det største smellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...Så tar de sats og skyver barnevognen foran seg. Er det i håp om at vognen skal ta av for det største smellen?

Vel har jeg sett mye rart i trafikken, men denne er ny for meg.

Skrevet

Har heller aldri opplevd problemer i trafikken pga barnevogner.. Aldri!

Gjest Gjesta
Skrevet

Dette har jeg sett...foreldre med en barnevogn i ene hånden og ett barn på slep, spurtende over veien for å slippe å gå heeelt bort til gangfeltet..

:o

Clea

Skrevet

Dette gjør i hvert fall ikke jeg, har forresten aldri sett sånne

situasjoner heller. Det er jo galskap med tanke på "hva" som sitter

bak rattet .

Hadde aldri satt mitt barn i en sånn fare, stopper alltid til bilene har stoppet

før jeg i det hele tør å gå over veien.

Kanskje jeg er hysterisk??

Gjest Starya
Skrevet

Barnevogn, ja. Det er lenge siden. Det "morsomste" jeg visste den gangen var når biler parkerte på fortauet slik at jeg ikke hadde annet valg enn å gå ut i veibanen for å komme forbi. Det var i slike øyeblikk jeg fantaserte om å ta frem husnøkkelen og bare..

:wink:

Skrevet
Kanskje jeg er hysterisk??
Hysterisk, nei. Tvert i mot!!

Man skal ha respekt for bilene, for man har ingen garanti for at føreren stopper.

Skrevet

Og så har vi de som står i veikanten/på fortauet der det ikke er gangfelt, med barnevogna "strategisk" plasser godt ut i veibanen, slik at bilfører er nødt til å bremse.

Eller de som er ute på trilletur på rekke og rad eller to og to i bredden i 70 sonen, der det verken er fortau eller spesielt god plass utenfor hvitstripa.

Fristende å putte de oppi ei vogn, plassere den midt i veien og høre hva de sier da. :roll:

Skrevet
Og så har vi de som står i veikanten/på fortauet der det ikke er gangfelt, med barnevogna "strategisk" plasser godt ut i veibanen, slik at bilfører er nødt til å bremse.

Eller de som er ute på trilletur på rekke og rad eller to og to i bredden i 70 sonen, der det verken er fortau eller spesielt god plass utenfor hvitstripa.

Fristende å putte de oppi ei vogn, plassere den midt i veien og høre hva de sier da. :roll:

Det var en plan!! Trenger du frivillige, så bare rop på meg.
Skrevet
Tydelig in med diverse i trafikken. Hva med de som kommer med barnevogn?

Kommer de i gangfelt og plasser hvor de ikke skal gå over. Antagelig for langt å gå til gangfelt.

Så tar de sats og skyver barnevognen foran seg. Er det i håp om at vognen skal ta av for det største smellen?

Huff har sett noen sånne jeg også. Blir helt skremt jeg. Har måttet bråbremse skikkelig et par ganger. Fatter ikke at folk tør jeg. Er jo ikke noen garanti for at bilisten stopper heller da. Er mye syke folk i trafikken... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...