AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Jeg var innom en malerforetning her en dag å ville ha hjelp til å finne ut hvilken farge jeg skulle male soverommet mitt, ville ha en kontrastvegg. Jeg spurte den unge ekspertrisen i malingen om tips til hva som ville passe sammen og sånt. Men hun kunne ikke annet enn å unskylde seg for at hun ikke kunne se hvilke farger som passet og hvilke som var total kresj. Men for å forsvare seg selv, sa hun at hun bare var ekstrahjelp og at det ikke var noen andre som hadde mer peiling på jobb. hvordan skal man reagere, jeg fikk jo ikke hjelpen jeg trengte, og måtte gå tomhent hjem. Hva ville du gjort i en sånn situasjon? Anonymous poster hash: ac47c...f39
Britt Banditt Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Jeg hadde vel kommet igjen en annen dag. Hadde ikke blitt sur når hun unnskyldte seg. Om HUN var frekk og sur derimot..
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 TS her Nei, hun var veldig søt og virket nesten litt lei for at hun ikke kunne hjelpe Anonymous poster hash: ac47c...f39
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Hadde reist til en annen forretning eller kommet tilbake en annen dag. null stress. Anonymous poster hash: 9df9a...295 1
Miss Lucky Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 (endret) Synst det er sånn overalt jeg, ingen som har peiling på noe som helst. Butikkene ansetter vist bare folk til å ta i mot betalingen Endret 1. november 2013 av Miss Lucky 1
Zzyzx Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Høhø, jeg ble fortalt at jeg var kjedelig i fargevalget da jeg hadde valgt farger til soverommet, det er egentlig ikke noe bedre.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Gå til en Fargerike- butikk pleier å få god service der Anonymous poster hash: c1639...e38
Ellevill Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Spør på Jotun Lady på fb. Der har jeg fått kjempegod hjelp flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå