AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Sitter bare å huffer for megselv nå. Jeg er en av de heldige som har en følsom mann, altså en som ikke er redd for å vise følelser osv, dette er nytt for meg for jeg har tidligere bare hatt følelseskalde menn..*sukk* Vi har vært sammen i noen mnd nå, og jeg vet ikke helt, han lager styr av alt. Om han hører at noen snakker om han, noen i min vennekrets så tar han det opp med dem og skriver lange meldinger til dem - jeg blir flau. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive her, men han er bare alt for følsom, føles ut som jeg må gå på tå rundt han, pass på hva jeg sier, passe på hva jeg gjør. Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg er utrolig glad i han og han er ikke slik når vi er sammen, er bare når han er hjemme eller på jobb og samtalen kommer opp via meldinger han er så j**** vanskelig! Og han blir så sinna. Aner ikke hva jeg skal si. Er det jeg som er naiv? Anonymous poster hash: 8c1cc...8e9
Mike Waters Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 (endret) Naiv hvordan da? Høres bare ut som en kar som har hang til drama, og det kan jo være fint at noen prøver å balansere ut den kjønnsforskjellen selv om det er lang, lang vei igjen...... Var det under beltestedet? Endret 1. november 2013 av Mike Waters 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Naiv hvordan da? Høres bare ut som en kar som har hang til drama, og det kan jo være fint at noen prøver å balansere ut den kjønnsforskjellen selv om det er lang, lang vei igjen...... Var det under beltestedet? Vet ikke helt, kanskje på den måten at jeg synes det er enklere å bare ikke bry seg om noen f.eks snakker drit om meg? Han tar det opp med vedkommende uansett hvor lite betydelig det er snakk om, f.eks fortid og sånn. Haha, jeg er sammen med en dramaqueen ja, det skal være sikkert Hvorfor kan ikke han bare se på ting som meg, let it go! De gangene jeg har sagt dette så har han startet med; ja for det er sikker ok for deg at de snakker slik, enn om noen gjorde det mot deg osv, du finner bare på unnskyldninger for vedkommende, enn hvordan jeg føler det da? Osvosv. Bare å holde kjeft her, får alt slengt i trynet om jeg kommer med noe som helst. Under beltestedet, uh nei? Anonymous poster hash: 8c1cc...8e9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Litt for mye av det gode eller?Anonymous poster hash: 0181f...ed6 1
Gjest .-L-. Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Han høres litt rar ut da. Jeg er også følsom, men lager ikke drama av alt mulig.
Gjest Coolaid Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Det høres ut som om du har en kjæreste med lav selvtillit og kanskje ser på seg selv som et offer litt for ofte ? Dette kan han jobbe med når han er klar for det. Du kan også råde han til å lære seg å ta opp ting der og da når ting inntreffer, og kanskje øve seg litt på å blåse i ting. Det er hans egen selvtillit som stikker kjepper i hjulene.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Det kommer jo helt an på hva de i vennekretsen din sier om han. Man skal ikke lage drama om småting, men blir man pratet dritt om så skal man også stå opp for seg selv, og jeg skal love deg at jeg hadde gjort det samme. Anonymous poster hash: 1279c...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå