Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kort fortalt; det er en kjempekjekk mann på jobben, og som jeg kunne tenke meg å be ut på date for å bli bedre kjent. Så lang har vi ikke jobbet sammen siden vi er på forskjellige team, så jeg vet svært lite om han som person egentlig - bare at han er utrolig attraktiv og morsom.

Blir det dumt av meg å spørre om han feks har lyst til å møtes og ta en øl på privaten da? Jeg vet at han er singel, er svært populær blant jentene og dater ofte. Men jeg har jo ingen anelse om hva slags preferanse han har for kvinnfolk eller hva han synes om meg.

Endret av Maryam
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker som en fyr som tar lett på dating, så da har du vel ikke så mye å tape. Jeg ville ikke ønsket å bli nummer tre på en uke, men nå var det jo heller ikke det du spurte om :)

Anonymous poster hash: 58a98...510
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det er lurt å ikke drite der man spiser.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at det er lurt å ikke drite der man spiser.

Vet det er ofte lite sosialt akseptert å date kollegaer, men i vårt yrke er dette svært vanlig og de fleste er gift/blir kjæreste med en kollega eller innenfor samme bransje :-)

Skrevet

Han virker som en fyr som tar lett på dating, så da har du vel ikke så mye å tape. Jeg ville ikke ønsket å bli nummer tre på en uke, men nå var det jo heller ikke det du spurte om :)

Anonymous poster hash: 58a98...510

Tenkte mer å be han ut innen et par uker, ikke akkurat nå. Heldigvis er jeg selv litt den typen som liker å date og prøve seg frem selv om det ikke nødvendigvis blir noe forhold ut av det :-)

Skrevet

Vet det er ofte lite sosialt akseptert å date kollegaer, men i vårt yrke er dette svært vanlig og de fleste er gift/blir kjæreste med en kollega eller innenfor samme bransje :-)

Og hva med alle de som holder på men ikke blir gift med hverandre, slutter den ene i jobben etter et vondt brudd eller?

Anonymous poster hash: 9f6bb...38a

Skrevet

Og hva med alle de som holder på men ikke blir gift med hverandre, slutter den ene i jobben etter et vondt brudd eller?

Nå er ikke jeg nødvendigvis ute etter et seriøst forhold og ikke jobber vi direkte sammen så det er forsåvidt greit. Og mest sannsynligvis kommer ikke den ene av oss til å jobbe på samme arbeidsplass etter jul siden det bare er midlertidig for begge...
Skrevet

Nå er ikke jeg nødvendigvis ute etter et seriøst forhold og ikke jobber vi direkte sammen så det er forsåvidt greit. Og mest sannsynligvis kommer ikke den ene av oss til å jobbe på samme arbeidsplass etter jul siden det bare er midlertidig for begge...

Hvis du er over 25 så er du vel innerst inne ute etter noe seriøst? Men sier kanskje til deg selv at du ikke er det, for å gi deg selv en illusjon av minsket fallhøyde, eller tar jeg feil?

Selv om man jobber på forskjellige avdelinger så kan det fort bli veeeeldig trangt om plassen ved et brudd. Se for deg å stadig støte på han på tur inn og ut fra morgenmøter, eller på spiserommet, eller der han står og flørter med en av de andre?

Skrevet

Hvis du er over 25 så er du vel innerst inne ute etter noe seriøst? Men sier kanskje til deg selv at du ikke er det, for å gi deg selv en illusjon av minsket fallhøyde, eller tar jeg feil?

Selv om man jobber på forskjellige avdelinger så kan det fort bli veeeeldig trangt om plassen ved et brudd. Se for deg å stadig støte på han på tur inn og ut fra morgenmøter, eller på spiserommet, eller der han står og flørter med en av de andre?

Jeg er 21, så akkurat nå er ikke slikt så seriøst.

Men jo, skjønner poenget ditt. Men for meg som jobber 170 timer i måneden så er kanskje jobben mitt største sosiale nettverk og jeg møter knapt folk, så det føles også veldig dumt og stå og se på at de få single menneskene jeg vet om som jeg finner attraktive "blir tatt av noen andre", fordi jeg aldri spurte.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Slike menn (som ofte blir bedt ut på date) vinner du ved å få ham til å be deg på date. ;)

Skrevet

Slike menn (som ofte blir bedt ut på date) vinner du ved å få ham til å be deg på date. ;)

Godt sagt, og sant! Men hvordan vinner en oppmerksomheten til slike populære gutter? :P

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Godt sagt, og sant! Men hvordan vinner en oppmerksomheten til slike populære gutter? :P

Ved å være seg selv og forhåpentligvis være interessant. :)

Ikke så mye annet å gjøre.

Skrevet

Lønningspils?

Jeg har også jobbet på steder der jobben var den eneste sosiale arenaen man hadde, og ja det ble endel drama utav det når alle etterhvert hadde ligget med hverandre og/eller vært sammen/slått opp :fnise: Noen arbeidsplasser bare er sånn.

Kjør på! Vær litt casual og inviter ham på en øl

Skrevet

Hadde han vært jente, hadde han mest sannsynlig falt i kategorien "tøs"/"slut" (for de som bruker slike uttrykk).

Noe å tenke på, kanskje.

Hadde holdt meg unna denne type mann.

Anonymous poster hash: 8251a...65f
  • Liker 1
Skrevet

Bare til å spørre. Selv så dater jeg ikke kolleger.

Skrevet

Et ikke-tema på arbeidsplassen min - er bussjåfør :)

Anonymous poster hash: a8956...552

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...