Gå til innhold

Hvilke matriale/farge syns du er finest i forlovelse/giftering?

Hvilke matriale/farge i ring?  

61 stemmer

1. 1. Hva synes du er finest matriale/farge i forlovelse/giftering?

• Gult gull
      14
    • Hvitt gull
      43
    • Rose gull
      6
    • Plantina
      4
    • Sølv
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gult og hvitt gull. Dog ikke blandet. Forlovelsesringen min var i hvitt gull. Gifteringen min er i gult gull.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Daenerys
Skrevet (endret)

Hvitt gull og rose gull, ikke blandet, men to ulike ringer f.eks. Forlovelsesringen min er i hvitt gull.

Endret av Daenerys
Skrevet

Liker veldig godt våre i platina :)

Anonymous poster hash: fa073...ba7

Skrevet

Hvitt gull.

Anonymous poster hash: 719da...b1c
Skrevet

Hvitt gull er finest!

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Hvitt gull syntes jeg er mer forlovelsesring aktig - som jo våre var:P
Gifteringene våre er i gult gull, vi syntes det er finest og i tillegg er det en universell farge - uansett hvor man er i verden så trenger de bare å kaste et blikk på hånden for å skjønne at vi er gift. :)

Skrevet

Jeg hadde lyst på hvitt gull, helt til vi var å så på gifteringer. Da var de i rødt gull de absolutt fineste, og det vi valgte begge to :)

Skrevet

har forlovelsesringer i sølv nå. Planen er å pusse de opp igjen til bryllupet til vinteren. Men kanskje vi heller skal kjøpe gullringer?

Anonymous poster hash: 2c119...ae0
Skrevet

Jeg synes at rent hvitt gull, hører til en forlovelsesring, slik som denne;

101036.20-_e90cb3_rszd_2.jpg

I en giftering synes jeg det bør være gull! Men må innrømme at jeg synes helt enkle gullringer er utrolig kjedelig og litt kjerring-aktig :P Vet at folk vil være uenige i dette, men likevel.

N2840GS_N2840GS.15.jpg Kjeeedelig.

Selv tror jeg at jeg vil blande hvitt og gult gull i gifteringen min :)

Noe ala dette:

hjertering%20lite%20med%20hjerte_469c19_

n5250-n7350.jpg

Anonymous poster hash: c98b8...aa3
  • Liker 1
Skrevet

Våre gifteringer er i sølv. Jeg liker ikke fargen på gult gull spesielt godt, så skulle vi hatt edlere metall i ringenes måtte det blitt hvitt gull.

Skrevet

Vi har forlovelsesringer i sølv, men når den tid kommer at vi skal giftes så ønsker jeg ringene i hvitt gull. Dette er mye fordi hverken jeg eller min forlovede kler gull noe særlig, dessuten er de fleste av accesoirer jeg OG han har i sølv (slik som klokker, ørepynt, smykker o.s.v).

Skrevet

Vi har gifteringer i palladium, dvs. lik farge som hvitt gull. Jeg liker ikke gult gull og ingen av oss har hudfarge som kler gult gull, så valget var enkelt.

Forlovelsesringen min er i hvitt gull, og den har jeg på venstre hånd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker heller ikke gult gull, men orker ikke vedlikeholdet hvitt gull krever. Så platina var den åpenbare løsningen :)

Skrevet

Jeg liker heller ikke gult gull, men orker ikke vedlikeholdet hvitt gull krever. Så platina var den åpenbare løsningen :)

Eller palladium :)

• Liker 1
Skrevet

Hvitt gull med diamant som forlovelsesring.

Enkel ring i gult gull som giftering 😊

Skrevet

Jeg syns hvitt gull er finest :) Men det dumme med hvitt gull er at det etterhvert blir mer og mer gullaktig i fargen. Fikk jo helt sjokk når jeg fikk ringen tilbake fra rensing :P Tror likevell at jeg ikke ville gått for vanlig gull, det blir så... ja... oppbrukt på en måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...