AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Jeg fikk en ny kvinnelig venn i vinter. Hang mye sammen. Sånn type flere ganger i uka. Kjæresteryktene raste selvsagt. Det var aldri noe slikt, ikke fra min side i alle fall. Tror ikke hun har hatt noen slike tanker om meg heller. Det har uansett skjedd noe jeg ikke skjønner. Hun virker ikke interessert i å treffe meg mer. Siste gang hun tok kontakt først var på sms i fylka. Etter det har det vært stille. Jeg har prøvd å få tak i hu, men hun kan aldri. Jeg gidder selvsagt ikke mase. Jeg er ikke interessert i hu på "den måten". Jeg likte uansett vennskapet. Hva er det jeg ikke ser her?Anonymous poster hash: f6bec...78b
Gjest Peeves Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Har du spurt henne om det er en grunn til at hun ikke vil ha kontakt lenger?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Kan jo hende hun var interessert i noe mer, men skjønte at ikke du var det? Anonymous poster hash: c19d4...07a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Vil du vi skal si at "hun sikkert er interessert, men ble såret da du ikke var det"? Det trenger overhodet ikke være noe sånn. Anonymous poster hash: eb0b0...03c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Hun har ikke sagt at hun ikke vil da. Jeg vil ikke si for mye her. Jeg vet hun har en grunn som gjør at hun må prioritere andre ting mye mer. Kanskje er alt egentlig så enkelt som det og jeg bare roter til resten i hodet. Jeg slipper bare ikke unna tanker om at det ikke er så enkelt. Jeg henger meg opp i det at det siste jeg hørte fra henne der hun tok kontakt først var i fylla og at det var et eller annet der som "skar seg". Det var ikke noe spesiellt med de meldingene egentlig. Grunnen til at jeg henger meg opp i det var at noe forandret seg etterpå. Noe jeg ikke helt greier sette fingeren på. Spurt henne om akkurat det uten å få noe svar på det.Anonymous poster hash: f6bec...78b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Kan jo hende hun var interessert i noe mer, men skjønte at ikke du var det? Anonymous poster hash: c19d4...07a Nei, vanskelig for å tro det.Anonymous poster hash: f6bec...78b
Ferny Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Hun har ikke sagt at hun ikke vil da. Jeg vil ikke si for mye her. Jeg vet hun har en grunn som gjør at hun må prioritere andre ting mye mer. Kanskje er alt egentlig så enkelt som det og jeg bare roter til resten i hodet. Jeg slipper bare ikke unna tanker om at det ikke er så enkelt. Jeg henger meg opp i det at det siste jeg hørte fra henne der hun tok kontakt først var i fylla og at det var et eller annet der som "skar seg". Det var ikke noe spesiellt med de meldingene egentlig. Grunnen til at jeg henger meg opp i det var at noe forandret seg etterpå. Noe jeg ikke helt greier sette fingeren på. Spurt henne om akkurat det uten å få noe svar på det.Anonymous poster hash: f6bec...78b Er jo litt sånn med venner. Man henger mye i en periode, så er det andre ting/folk som prioriteres osv. Kan hende dere får god kontakt igjen på et senere tidspunkt? Er vel ikke noe å analysere akkurat.
klinkokos Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Hvorfor gidde å henge seg sånn opp i dette? Tipper hu var keen på mer og har skjønt at du ikke var det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå