Gå til innhold

Tregt og surrete tastatur (mobil)

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Har nå en Samsung galaxy s4. Hadde samme problem på min s3 også.

Jeg bruker telefonen 90% av tiden når jeg er på f.eks KG, men sliter med at tastaturet går tregt og at det plutselig hoppes tilbake midt i et ord, og at helt andre bokstaver enn de jeg trykker på dukker opp (uten at jeg trykker feil)

Utrolig slitsom, og jeg må skrive veldig sakte og hele tiden gå tilbake og rette opp i ord.

Noe som igjen fører til at jeg gir helt opp og sjeldent gidder å skrive noe når jeg egentlig vil :(

Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre dette? Vil ikke ha det slik at den automatisk skriver ord for meg eller noe, liker best å skrive bokstav for bokstav selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen forslag:

1. - Slå av mobilen din, ta ut både batteriet og simkortet, og vent noen sekunder eller mer før du setter dette på plass igjen.

Eventuelt at du tar ut batteriet OG simkortet før leggetid, og ikke setter dette på plass igjen før neste dag.

2. - Gå inn på innstillinger, sjekk om auto-et-eller-annet tekst står på, og slå dette av.

3. - Oppsøk butikken du kjøpte produktet hos, og legg frem saken for dem.

4. - Bytt til et annet merke.

5. - Ta en opprydning inni mobilen din. Slett gamle meldinger, fjern unødvendige programmer/kontakter, eller annet, og se om dette kan hjelpe.

6. - Bytt til et annet merke ;)

Endret av Appina
Gjest Funky Punk
Skrevet

Butikken klarer ikke skjønne hvorfor det er slik. Bytter ikke merke :) er supefornøyd med alt annet.

"Rydder" telefonen jevnlig, men skal se om jeg finner denne auto-ett-eller-annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...