Gå til innhold

Er det imorgen man skal kle seg ut på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne skal ut på byen imorgen, men hun sier at imorgen må man kle seg ut. Siden det liksom er Halloween. Halloween var jo igår, men man skal feire det på lørdag? Jeg har ikke sånn kjempe lyst til å kle meg ut men. Kler alle seg ut imorgen, så blir det litt teit om jeg er den eneste som bare går med vanlige klær.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 488d9...f52
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trodde det var i dag jeg. Uansett, av erfaring så kler ikke ALLE seg ut, så du blir nok ikke sett dumt på om du kommer som du er :)

Endret av Miss Lucky
Skrevet

Halloween feires 31. oktober, men utelivet feirer det den siste helga i oktober, altså forrige helg.

• Liker 1
Skrevet

Blir nok ikke sett dumt på med mindre dere kler dere ut som sexy sykepleiere, når dere egentlig skal være skumle og kledd ut som de døde.

Anonymous poster hash: 1557d...ffb
Skrevet

Blir nok ikke sett dumt på med mindre dere kler dere ut som sexy sykepleiere, når dere egentlig skal være skumle og kledd ut som de døde.

Sorry,bare glem den. Leste ikke teksten din ordentlig

Skrevet

Halloween feires 31. oktober, men utelivet feirer det den siste helga i oktober, altså forrige helg.

Sikker ?

Vet i alle fall om et utested i Bergen som feirer i kveld

Skrevet

Jeg trodde å det var forrige helg? Altså den siste helgen i oktober

Blir mye mere dumt hvis dere er de eneste på byen som har kledd seg ur :fnise:

Anonymous poster hash: d76a5...dd3
  • Liker 1
Skrevet

Sikker ?

Vet i alle fall om et utested i Bergen som feirer i kveld

Fra aktivioslo.no:

"Når er Halloween?

Barnas » Trick-or-Treating» foregår den 31. oktober. Festen for voksne blir feiret siste helgen i oktober"

Og jeg ser at blant annet på Hard Rock Cafe sin hjemmeside, så ligger det bilder ute fra halloween-feiring fra forrige helg.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar

Men venninna mi mener på at det er imorgen :klo: Ringte henne nå akkurat og hun mener på at det er helgen som er nærmest den 31. Det er jo denne helgen. Nå ble jeg usikker. Jeg gidder virkelig ikke å være den eneste på byen som har kledd seg ut :P Det blir jo litt flaut.

Skrevet

Takk for svar Men venninna mi mener på at det er imorgen :klo: Ringte henne nå akkurat og hun mener på at det er helgen som er nærmest den 31. Det er jo denne helgen. Nå ble jeg usikker. Jeg gidder virkelig ikke å være den eneste på byen som har kledd seg ut :P Det blir jo litt flaut. Anonymous poster hash: 488d9...f52

Sjekk utestedet dere skal på, og se om det står noe på upcoming events e.l. Der vil det ofte stå ting som "gratis inngang for alle som har kledd seg ut", eller "ta på ditt beste kostyme" o.l.

Det er iallefall allmenn kjent i Oslo at halloween for voksne er siste helgen i oktober, men det er sikkert noen utesteder som velger å ha det denne helga.

Skrevet

På et utested der jeg bor (stjørdal) så er det halloween-party i morgen :) Så er nok noen som har det denne helgen også :P

Anonymous poster hash: 1b570...2a1
Skrevet

Sjekk utestedet dere skal på, og se om det står noe på upcoming events e.l. Der vil det ofte stå ting som "gratis inngang for alle som har kledd seg ut", eller "ta på ditt beste kostyme" o.l.

Det er iallefall allmenn kjent i Oslo at halloween for voksne er siste helgen i oktober, men det er sikkert noen utesteder som velger å ha det denne helga.

Ok vi bor på sørlandet, så er kanskje annderledes her enn i Oslo :)

Skrevet

Argh, alle kameratene dro ut hin dagen for å kjøpe kostyme når jeg ikke kunne. Lite keen på å dra inn til byn å finne noe :P Noen som har noe forslag?

Skrevet

Blad foran tissefanten = Adam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...