AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Okei, hva betyr egentlig dette? hun:"hei, tror kanskje det er ditt bankkort jeg har? du bare forsvandt i går!" han: "Ja, det er mitt. Jeg ble ganske full så jeg bare dro" hun: "haha okei, jeg kan møte deg i byen så du kan få det igjen, ellers holder jeg til på **** hotell" han: "jeg er på mac donalds nå, så du kan bare komme hit?" hun: "den er god!" han: "tusen hjertelig for at du gidder :)" dette var en samtale mellom typen min og en annen dame på facebook.... denne helgen drakk han seg sørpefull og vi hadde kranglet. tror dere det ligger noe mer bak annet en at han var pære og lånte bort kortet sitt? han reiste ut med en kompisgjeng. Anonymous poster hash: 72262...f12
Gjest Peeves Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 mm.. Ser jo ganske uskyldig ut da. Veldig vanskelig for oss å tolke. Spørs hvor irrasjonell han blir etter krangler i tillegg til alkohol
Gjest Funky Punk Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 For det første: dette betyr nok ikke noe mer enn hva du leser. Kort ble glemt/forvekslet, det blir levert tilbake. For det andre: det er ikke greit, ei heller lovlig, å gå inn på noen andres private samtaler for å så legge det ut på et forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå