Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg er nokså ung, men har likevel noe grått hår. Ligger visst til familien å bli grå tidlig. Er spesielt et område fremme på ene siden. Det er svært synlig da jeg har sideskill. Jeg farger det selv, men ser nå at jeg må farge det nokså ofte, egentlig hver 2. uke for å holde etterveksten i sjakk. Er dette normalt? Kan det bare være ettervekst, eller er det fargen som sklir ut eller noe? Jeg liker jo egentlig ikke å farge håret, og iallefall ikke så ofte. Har hørt så mye om kreftfare ved farging osv. Er det noe jeg kan gjøre for å beholde fargen litt lenger? Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #2 Del Skrevet 5. mai 2004 Hvis du farger håret hos frisøren bør den sitte lenger, men det viktigste er nok å velge en farge som er nærmest din egen, slik at skillet ikke blir for stort. Mener jo ikke at du skal farge det grått , men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Det finnes vle forresten hårfarger til hjemmebruk som reklamerer med at de dekker grått hår. Dersom det er noe trøst så er du ikke alene! Jeg skal dekke til mine grå hår hos frisøren i dag. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 5. mai 2004 #3 Del Skrevet 5. mai 2004 heisann. ble selv ganske tidlig grå. farger håret regelmessig. farger det selv, da jeg synes fargen jeg kjøper selv holder mye lenger. blir dyrt i lengden også. for bare å farge etterveksten, kan du jo få hjelp av en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå