Bolla* Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 I morgen er det 50 årslag for min stemor, som jeg, for å være helt ærlig, ikke er noen stor fan av egentlig. Men jeg må jo gå. Det jeg lurer på, er om det er greit å kjøpe en flaske vin i gave til henne, eller er det litt kjipt? Vet hun er glad i hvitvin, og tenkte å kjøpe det, men vet ikke helt om det er den rette gaven for en på 50? Noen som har noen råd å komme med?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Kjøp en god hvitvin, og kanskje gavekort på massasje? Anonymous poster hash: ea229...1e9
Bolla* Skrevet 1. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2013 Kjøp en god hvitvin, og kanskje gavekort på massasje? Anonymous poster hash: ea229...1e9 Greia er at jeg ikke har allverdens med penger akkurat nå, så da blir kjøp av et gavekort på massasje litt mye kanskje?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Greia er at jeg ikke har allverdens med penger akkurat nå, så da blir kjøp av et gavekort på massasje litt mye kanskje? Da syns jeg en flaske hvitvin er helt perfekt jeg! Anonymous poster hash: ea229...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #5 Skrevet 2. november 2013 Jeg ga ingenting jeg. Er student og har ikke råd til å kjøpe gave til noen jeg ikke liker.. Har egentlig ikke råd til å kjøpe gave til noen, men når jeg tar det på kredittkortet, da må det være viktig! Anonymous poster hash: 95c54...594
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 Ettersom du er invitert i selskap og skal gå så synes jeg du kan kjøpe litt mer enn en flaske hvitvin. Kjøp en flaske og legg også ved: - et gavekort på 200,- - en blomst - en cd evt film - noen fine lysestaker, lykt eller lignende - en rosendahl julepynt, disse begynner jo å komme i butikken nå og er stilreneAnonymous poster hash: dbf2c...32e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 En flaske vin til 100-150 holder syns jeg.. Kjøp evt en pakke melkehjerter eller en blomst fra coop om du føler du trenger mer. Hvorfor bruke masse penger på noen du ikke er verdens største fan av? Anonymous poster hash: 998ee...512 2
Bolla* Skrevet 2. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2013 Ettersom du er invitert i selskap og skal gå så synes jeg du kan kjøpe litt mer enn en flaske hvitvin. Kjøp en flaske og legg også ved: - et gavekort på 200,- - en blomst - en cd evt film - noen fine lysestaker, lykt eller lignende - en rosendahl julepynt, disse begynner jo å komme i butikken nå og er stilreneAnonymous poster hash: dbf2c...32e Du så visst tydelig ikke at jeg skrev jeg hadde dårlig råd akkurat nå? Hadde jeg hatt mere penger, kunne jeg kjøpt litt ekstra selvfølgelig.
Ruby_Tuesday Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Hadde bare kjøpt en flaske vin. Har forsåvidt aldri gitt min stemor noen bursdagsgaver, men vi har ikke akkurat et sånt forhold at det ville vært naturlig heller.
skruf Skrevet 2. november 2013 #10 Skrevet 2. november 2013 Hva er gavebudsjettet ditt på da? Tror ikke jeg ville ha gitt ei flaske vin til en 50-årsdag, men heller noe mere varig. Hva med et fint skjerf eller sjal? Et smykke (trenger ikke være et dyrt et), armbånd.. Liker hun å lese? Hva med ei novellebok eller ei bok med forskjellige dikt i? Halldis Moren Vesaas har mange fine, f.eks denne http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?urlRequestType=Base&catalogId=10051&categoryId=&productId=167139&errorViewName=ProductDisplayErrorView&urlLangId=-101&langId=-101&top_category=&parent_category_rn=&storeId=10651 Skriv gjerne dato, årstall og en liten hilsen til henne i boka:)
Bolla* Skrevet 2. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2013 Hva er gavebudsjettet ditt på da? Tror ikke jeg ville ha gitt ei flaske vin til en 50-årsdag, men heller noe mere varig. Hva med et fint skjerf eller sjal? Et smykke (trenger ikke være et dyrt et), armbånd.. Liker hun å lese? Hva med ei novellebok eller ei bok med forskjellige dikt i? Halldis Moren Vesaas har mange fine, f.eks denne http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?urlRequestType=Base&catalogId=10051&categoryId=&productId=167139&errorViewName=ProductDisplayErrorView&urlLangId=-101&langId=-101&top_category=&parent_category_rn=&storeId=10651 Skriv gjerne dato, årstall og en liten hilsen til henne i boka:) Alt i alt, har jeg vel rundt 600-700 ,- på konto, som jeg skal leve på til lønning igjen, så er jo begrenset hvor mye jeg er villig til å bruke på et kvinnemenneske jeg ikke har noe til overs for.
Bolla* Skrevet 2. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2013 Ble en flaske vin etter konsultasjon med min far. Så da får det være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå