AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Tok en test midt på dagen i dag. Blenadhvit TR skulle ha kommet i går, og jeg har stabile sykluser på 29 dager. Da er det vel bare å vente på mensen da? Anonymous poster hash: f33ab...ed4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 D kan enda være håp. .. mange som må vente et par dager over. . Mn d er selvfølgelig også en stor sjanse for at du ikke er det.. Anonymous poster hash: 5c429...66c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Jeg testa ikke positivt før 2 uker og 5 dager etter EL, nesten fem uker etter ikm. Temper du? I så fall er det håp så lenge tempen er høy :-)Anonymous poster hash: 4f58b...e53
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 5 dager mener du vel? Anonymous poster hash: 746bc...78a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Det KAN være håp, men jeg tror du bør belage deg på at testen viser riktig. Hvis mensen ikke kommer på et par-tre dager, så test på nytt.Anonymous poster hash: e691f...c9d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Jadda, løpet var kjørt for dene gang, TR kom i går. Da er det bare å samle positive tanker og prøve på nytt. Anonymous poster hash: f33ab...ed4
Amens Skrevet 6. november 2013 #7 Skrevet 6. november 2013 Jeg testa 2 dager etter IKM i sommer. Den var negativ. Ikke spør etter strek. Måneden etter fikk jeg MEGA tydelig strek med en gang. Og testen med ukeindikator viste at jeg var 5 uker på vei eller mer... Så ja, man kan falske negativer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå