Gå til innhold

Bryllupskaker Oppland

Anbefalte innlegg

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg trenger virkelig hjelp til å finne en bra konditor/baker i Oppland, helst innenfor en times avstand fra Vinstra.

Jeg skal gifte meg der, men er ikke derfra og er derfor ikke kjent med hvilke bakere som finnes. Jeg har forsøkt å google, men finner svært lite. Og det jeg har sett har ikke vært oppløftende, for å si det sånn.

Vi vil ikke ha marsipankake, men det ser ut som om dette er det de fleste tilbyr. Andre typer kake, som fromasjkaker, ser det ut som om de har svært lite erfaring med å lage. Selv eksempelkakene som det er bilder av på nettet ser skrekkelige ut. Ærlig talt ser de uprofesjonelle ut - de er skjeve, ujevne og har fæl pynt. Eller de har "jukset litt" og lagt på sølvpapirkant for å skjule ujevn kant.

Drømmekaken er fra Sverre Sætre, men det vil vel være svært vanskelig å transportere en bryllupskake så langt :(

Er det noen som har noen tips til flinke konditorer/bakere i området som jeg bør sjekke ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er Lillehammer aktuelt? De har veldig gode kaker på bakeriet som ligger ved Mega nord i byen, jeg kommer ikke på hva det heter.

Anonymous poster hash: ead7f...425
Gjest Anubiel
Skrevet

Lillehammer burde gå an! Takk, skal forsøke å google meg frem til det.

Gjest bustyvel
Skrevet (endret)

Mega nord i byen er vel Coop Mega Kremmerhuset?

Granum Bakeri vet jeg har gode kaker, er kanskje de som er ved Mega?

Endret av vulpes lagopus
Skrevet

Mega nord i byen er vel Coop Mega Kremmerhuset?

Granum Bakeri vet jeg har gode kaker, er kanskje de som er ved Mega?

Ja, det er den Megaen jeg mener. Det lå en gang et bakeri utenfor bygget der, på nedsiden der du kjører inn til parkeringsplassen. Men nå kom jeg på at det er et inne i bygget også, like ved Mega. Er ikke sikker på om det er det samme, om den ute har flyttet inn? Jeg bor ikke på Lillehammer lengre så har ikke full kontroll.

Gjest bustyvel
Skrevet

Ja, det er den Megaen jeg mener. Det lå en gang et bakeri utenfor bygget der, på nedsiden der du kjører inn til parkeringsplassen. Men nå kom jeg på at det er et inne i bygget også, like ved Mega. Er ikke sikker på om det er det samme, om den ute har flyttet inn? Jeg bor ikke på Lillehammer lengre så har ikke full kontroll.

Er ett utenfor, i et eget bygg, og ett inne :)

Skrevet

Jeg mener den som er ute :)

Skrevet

Granum Bakeri har "monopol" på sånt på Lillehammer. MEN, det er ei som heter Camilla, som er hobbybaker, som holder til rett utenfor Lillehammer (sørsida). Hun er utrolig flink! Hun lagde vår bryllupskake :) Den var riktignok marsipan, men jeg tror hun kan lage andre kaker også. http://camillaskakedesign.blogspot.no/

Hvis du vil vite mer, si i fra, så sender jeg deg en PM :)

Anonymous poster hash: 0d8fc...abe
Gjest Anubiel
Skrevet

Tusen takk for tips! Da har jeg litt flere konkrete steder å sjekke ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...