Gå til innhold

Teit å kalle nr to Hanna når nr en har Johanna som andre fornavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere?

Elsker navnet Hanna...

Anonymous poster hash: f8a9f...095
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det skulle du tenkt på før.

Anonymous poster hash: f035e...b0a
  • Liker 2
Skrevet

Syns ikke at det gjør noe, det er jo ikke samme navn. Jeg vet om to brødre som heter Tim og Tom :)

• Liker 1
Skrevet

Sikkelig teit ja. Styr unna.

Anonymous poster hash: eab7b...8bc

Skrevet

Jeg synes det er helt greit.

Anonymous poster hash: b00dd...c49
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe. Er jo liksom ikke Johanna OG Johanne du prøver på. :)

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke noe problem med det.

Anonymous poster hash: 13d53...0d2
Gjest pausemusikk
Skrevet

Jeg ser ingen problem med det. To kjempe fine navn! :D

• Liker 1
Skrevet

jeg syns det er teit,høres ut som tegnefilm familie.

Anonymous poster hash: 00163...3bc
Skrevet

Bruker forresten ikke Johanna til daglig, bare første fornavn.

Når vi fikk første datteren klarte vi ikke å bestemme oss mellom "Live", og Hanna. Og siden vi ikke visste om vi fikk flere døtre, så valgte vi Johanna til andre fornavn. Men nå har vi fått vite at barn nr to er en jente....og da vil vi gjerne kalle henne Hanna. Men lurer da på om det blir rart å ha to døtre som heter "Live Johanna" og "Hanna Marie"..

ts

Skrevet

Jeg synes det er helt greit, spesielt når begge skal ha et navn til. Kjenner søstre som heter Anna og Johanna, har aldri tenkt over det som noe rart.

Anonymous poster hash: a6fe7...b27
  • Liker 3
Skrevet

Synes kanskje det er litt rart, samtidig ikke noe jeg ville tenkt over i akkurat den sammensetningen du beskriver (mellomnavn vs fornavn og ganske "sterke" fornavn). Jeg vet om et søsterpar som heter Adele og Madelen, det synes jeg er litt fantasiløst... men det går jo også greit...

Anonymous poster hash: 30229...fd7
Skrevet

Bruker forresten ikke Johanna til daglig, bare første fornavn.

Når vi fikk første datteren klarte vi ikke å bestemme oss mellom "Live", og Hanna. Og siden vi ikke visste om vi fikk flere døtre, så valgte vi Johanna til andre fornavn. Men nå har vi fått vite at barn nr to er en jente....og da vil vi gjerne kalle henne Hanna. Men lurer da på om det blir rart å ha to døtre som heter "Live Johanna" og "Hanna Marie"..

ts

Dette er noe helt annet enn å ha to barn som heter Johanna og Hanna. Helt ok å gjøre det sånn om Live er det dere bruker mest.

Anonymous poster hash: d5c1a...96b

• Liker 2
Skrevet

Det er samme navn, Hanna er jo bare forkortelsen. Det er ikke det samme som Tim og Tom som kommer av Timothy og Thomas.

Teit? Ja.

Anonymous poster hash: 73a3a...ff3
  • Liker 2
Skrevet

jeg ville ikke gjort det. fantasiløst. vet om noen som har barn som heter Christina og Chrisander.

Anonymous poster hash: 612bd...bd1
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, det blir for likt, men det er jo bare din mening som teller da. Jeg kjenner et søskenpar som heter Johan og Johanne, det synes jeg også er litt spesielt.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er helt greit

Skrevet

Jeg synes det var pent med Live Johanna og Hanna Marie :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...