Carba Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Jeg har sett at det ha vært noen lignende tråder, som dette, her før så jeg prøver. Jeg har lyst til å starte en blogg. Har hatt før og har blogget i mange år egentlig. Men nå skal jeg starte en helt ny blogg, som jeg skal prøve å satse litt på og bruke i jobbsammenheng (studert kommunikasjon). Jeg er 27, så dette blir en 'voksen' og seriøs blogg. Jeg tenker et slags livsstilsmagasin på nett, med tips, triks og tanker rundt mange emner som for eksempel trening, mote, sminke, livsstil, trender, interiør, design, mat, hage, hobby ++ Dere skjønner tegningen. Jeg heter Caroline, men er usikker på om jeg vil ha det med. Kom med forslag! Takk for all hjelp
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Haha.... Sorry men jeg klarer ikke å la vær å le..... Skal Fotballfrue legges ned og en ny blogg opprettes? Anonymous poster hash: 8937b...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Morning-urine Eller carba-mamma, om du vil ha navnet med Anonymous poster hash: ce408...758 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Carboline Ketolysepære i mørket Trendenzer Voksenbloggen - med et skråblikk på alt og alle Borte Bø En eksplosjon av kommunikasjon Ditt & Datt Tante Rosablogger - bloggen for deg som liker blogger Eller hva med å gjøre noe helt nytt i stedet for å opprette enda en fjasete rosablogg? Uansett hvor voksen du er, er det så innmari kjedelig med disse livsstilbloggene der alt handler om "det perfekte liv" med sminke, klær og perfekt interiør. Hva med å tenke nytt? Skikkelig sortblogg der du er brutalt ærlig og usminket og forteller om alt som ikke funker i livet? Eller tar opp ting som teller her i verden? Det hadde vært noe det. Anonymous poster hash: a08d0...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå