AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Nå snakker jeg ikke om feks. Tone Dami etter nok en kjøpesenterkonsert eller Paradise Hotel tullinger men en artist/skuespiller av skikkelig verdensformat som er internasjonalt kjent. Kan begynne med meg selv: Møtte Ralph Fiennes i Roma rett ved Spansketrappen. Dette var rett etter premieren på den nest siste Harry Potter filmen så det var gøy å møte selveste "Voldemort". Vi snakket litt i noen få minutter. Han hadde feriert i Norge så vi snakket om Svalbard og isbjørner. Hyggelig fyr Også møtte jeg Juliette Binoche i en kø på et bakeri i Paris. Vi skulle ha samme sort kake så vi ble snakkende om den mens vi ventet på vår tur. Hun likte fransken min veldig godt, det var hyggelig. Anonymous poster hash: fd1c1...885 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Jeg har møtt Liv Tyler og John Rhys-Davies fra ringenes herre Utrolig koselige begge to. Anonymous poster hash: f8e61...52d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Har møtt Muse, Linkin Park, Skrillex, Paramore, Jay Z, Daniel Craig, Deadmau5, Damian Marley, Pink Jobbet med noen av de på Hove, Pink møtte jeg på jobb i Oslo, og Daniel Craig spiste jeg lunsj med i London når jeg studerte film Anonymous poster hash: 5bc31...aac
Marie90 Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Motte Antonio Banderas da jeg bodde i Cannes Han var kjempesoet og litt sjenert.
Sapientia Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 tja, har møtt noen norske alpinkjediser for en god del år siden, vet ikke om de telles i dette selskapet? Og jeg som overhodet ikke interesserer meg for sport...
Callisto83 Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 En jeg kjenner har møtt Bill Clinton, og en gang var han på samme kafe som Danny Devito. Han er amerikaner vel og merke, men likevel
Gjest Funky Punk Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Har møtt en del gjennom jobb. Bl.a. Metallica, Red hot chili peppers, Will Smith, Johnny Depp, Jackie Chan, Iron Maiden, Timbuktu, Snoop Dog, 50 Cent m.fl.
Gjest Funky Punk Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Også har jeg fotografert president Obama, men fikk ikke prate med han. Han hilste på meg og var veldig vennlig da
missdior Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Jeg møtte Jared Leto på gata i St. Louis for noen år siden Var på konsert med han etterpå. Hyggelig fyr som lurte på om vi var svenske siden vi var blonde 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 satt på samme benk som natalie portman på tate modern, jeg satt og gjorde meg noen notater til en skoleoppgave og hun slo seg ned for en hyggelig prat. Hun virket skuffende normal. Anonymous poster hash: 18082...dec
Miss Lucky Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Møtt og møtt, satt ved siden av Steven Spielberg på en restaurant i Antibes (Frankrike) Og så har jeg vært på samme utested som Seal, men møtte han vel egentlig ikke. Samboeren min derimot har møtt en hel skokk med kjendiser. Han har feks spist lunsj/middag med Bill Clinton hjemme i sitt eget (familiens) hus, vært på fest med Lindsay Lohan og trent med Michael Phelps
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 2. november 2013 #12 Skrevet 2. november 2013 Fått klem av Salma Hayek, tatt en breezer med Motorhead før de gikk på. Har fortsatt signert flaske. )
K.B.E Skrevet 2. november 2013 #13 Skrevet 2. november 2013 Ikke møtt, men pappa har sett Meryl Streep på en flyplass.
skruf Skrevet 2. november 2013 #14 Skrevet 2. november 2013 (endret) Bodde på samme lodge som Tiger Woods da vi var i Kenya på safari:) En liten lodge, så han så og solte seg ikke langt unna meg, og badet i bassenget når jeg gjorde det. Og satt rett ved oss når vi spiste mat.. Turde ikke å snakke med han, ikke annet enn å hilse, og han nikket alltid gjenkjennende hver gang vi møttes. Endret 2. november 2013 av Pomperipossa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå