Gjest .-L-. Skrevet 3. november 2013 #21 Skrevet 3. november 2013 Det var merkelig. Jeg søkte nettopp på google, og det kom opp en mengde stoff om dette.
Rootz Skrevet 3. november 2013 #22 Skrevet 3. november 2013 Low-grade insults meant to undermine the self-confidence of a woman so she might be more vulnerable to your advances. This is something no decent guy would do. They say that the assholes get the girls, but I can spot negging a mile away and I reject these fuckers straight off. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=negging Anonymous poster hash: a99c5...455 Ok.
Gjest .-L-. Skrevet 3. november 2013 #23 Skrevet 3. november 2013 (endret) Er dette negging? Anonymous poster hash: 22105...e41 Nai, du er ikke så smart er du? <---- Det var en neg Det er når man sier noe som er små fornærmende. Endret 3. november 2013 av .-L-.
Rootz Skrevet 3. november 2013 #24 Skrevet 3. november 2013 Haha, bra du kom inn i denne tråden, for dette er et prakteksempel på en pickup artist! Anonymous poster hash: a99c5...455 Jeg som blir angrepet her, gir en harmløs comback så blir jeg automatisk presentert som the sorte får.
lisalille Skrevet 4. november 2013 #25 Skrevet 4. november 2013 Alle kvinner er jo forskjellige. Jeg lurer veldig på hva slags kvinner som faller for drittslenging. De må da være veldig desperate og usikre. Noen som har tenkt litt mer på dette som kan fortelle? Har ikke tent på drittslenging eller andre type frekkheter, har heller aldri møtt på noen som har prøvd, men er rimelig sikker på at jeg hadde minglet videre. Jeg er mer sapiosexual enn noe annet. Hatt noen rare opplevelser som singel, mannfolk som har prøvd å imponere meg gjennom hvor mye penger de har, jeg kan ikke få uttrykt nok hvor avtennende det er. Jeg husker hvordan jeg drømte om å bli lurt på byen, men jeg ble aldri det. Jaja, meg om det, jeg ble i alle fall lurt av kjæresten min! :D
Gjest .-L-. Skrevet 4. november 2013 #26 Skrevet 4. november 2013 (endret) Alle kvinner er jo forskjellige. Jeg lurer veldig på hva slags kvinner som faller for drittslenging. De må da være veldig desperate og usikre. Noen som har tenkt litt mer på dette som kan fortelle? Jeg synes det er teit å negge, og folk som gjør det fremstår veldig usmakelige for meg. Tanken bak neggen var at man ikke skulle fremstå som man var keen på jenten man snakket med. Skaper en slags forvirring hos jenten om gutten er interessert eller ikke. Puaene mente at med jenter som har 100x gutter etter seg, så måtte man gjøre noe som skilte en ut, at man ikke slikket ræven hennes slik som alle andre gjorde når man først snakket med henne. Det funker på noen damer, men jeg har også sett menn faile så sykt med dette. Det eneste de har oppnåd, er å gjøre damene sinte og fornærmet. Bedre å være hyggelig, og en trenger ikke å sjule intensjonene man har. Å prøve å små manipulere damen for å få det som man vil slår kraftig tilbake på en. Det går ikke med damer som vet hva de vil og som er smarte. Endret 4. november 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #27 Skrevet 4. november 2013 Det var jo akkurat det jeg fant da jeg googlet det. Bare masse diffuse foruminnlegg. Hva er en pick up artist, kan noen forklare enkelt?Anonymous poster hash: 32a78...f34 Du fant masse forumer og istedenfor å lese på dem gikk du et annet forum og laget ny emne? Anonymous poster hash: 46426...5ee
lisalille Skrevet 4. november 2013 #28 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes det er teit å negge, og folk som gjør det fremstår veldig usmakelige for meg. Tanken bak neggen var at man ikke skulle fremstå som man var keen på jenten man snakket med. Skaper en slags forvirring hos jenten om gutten er interessert eller ikke. Puaene mente at med jenter som har 100x gutter etter seg, så måtte man gjøre noe som skilte en ut, at man ikke slikket ræven hennes slik som alle andre gjorde når man først snakket med henne. Det funker på noen damer, men jeg har også sett menn faile så sykt med dette. Det eneste de har oppnåd, er å gjøre damene sinte og fornærmet. Bedre å være hyggelig, og en trenger ikke å sjule intensjonene man har. Å prøve å små manipulere damen for å få det som man vil slår kraftig tilbake på en. Det går ikke med damer som vet hva de vil og som er smarte. Helt enig, det er veldig usmakelig. Merkelig dette her, om en jente har 100x gutter etter seg og hun vil ha sex, så velger hun ut i fra sin egen smak uansett. Helt enig, finnes ikke noe mer deilig enn noen som er åpen om intensjonen sin. Men når det er sagt, det tar bare et par minutter å finne ut om en mann vil ha sex eller ikke. Uansett hva de måtte si eller gjøre så ser man det i øynene på dem. Og de fleste jenter liker å føle seg spesielle, man kan umulig føle seg spesiell med drittslenging. Jeg hadde i alle fall veldig behov for å føle meg spesiell om sex var på agendaen, så om jeg observerte en kjekkas være interessert i en annen dame, og at han deretter gikk videre på meg kunne han bare glemme det, var jeg ikke førstevalget ble det ikke noe. Selvsagt gjaldt det samme kravet for meg også, man må jo få den andre til å føle seg maks utvalgt. Sånn er det nok for noen menn som også ser verdien med å vente. Hvorfor velge fast-food når man kan velge et luskusmåltid! :D 1
Gjest Byliv Skrevet 4. november 2013 #29 Skrevet 4. november 2013 Det går ikke ann å forfalkse tiltrekning. Jo. 1
I Grosny Skrevet 5. november 2013 #30 Skrevet 5. november 2013 Kan PUA-negging virke mot sin hensikt? Er PUA avslørt? Dersom damene forstår at de blir utsatt for PUA -negging, vil de da forstå at denne neggingen egentlig er et kompliment som betyr: "Du er så sinnsykt deilig , at du gjør meg helt desperat , og tar i bruk skitne triks for å rulle en runde i søla med deg?" Vil damene i såfall ta negging som ett kompliment og gå smilende bortover, tilfreds over at gutta digger dem, men ikke få noen interesse i det hele tatt for disse gutta, som er så desperate at de må bruke sølete sjekketeknikker?
Tidus Skrevet 5. november 2013 #31 Skrevet 5. november 2013 Du vil aldri høre ei dame si at en PUA klarer å forføre henne. I alle fall ikke på Internett. Men det funker jo tydeligvis. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #32 Skrevet 5. november 2013 PUA kan være nyttig for veldig usikre for å komme i gang, og faktisk tørre å snakke til en jente i det hele tatt. Negging har jeg aldri vært fan av, men mye av det PUA går ut på kan være greit å ha i bakhodet og kan brukes med et glimt i øyet. Og jo, det funker, mye bedre enn noen av dere jenter ønsker. Anonymous poster hash: fcf44...c59
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #33 Skrevet 5. november 2013 Dere damer motsier jo dere selv. Dere påstår at dere ikke liker pua`er, syntes de er drittsekker osv. Samtidig som er det nettopp pua`ene som får mest sex. Det henger jo ikke på greip i det hele tatt. Anonymous poster hash: 4762f...7b0
Gjest .-L-. Skrevet 5. november 2013 #34 Skrevet 5. november 2013 Sånn er det nok for noen menn som også ser verdien med å vente. Hvorfor velge fast-food når man kan velge et luskusmåltid! :D Heh, problemet for oss da, er jo at det er ikke noe garanti for at luksusmåltidet velger oss.
I Grosny Skrevet 5. november 2013 #35 Skrevet 5. november 2013 Heh, problemet for oss da, er jo at det er ikke noe garanti for at luksusmåltidet velger oss. Den som venter på noe godt , venter alltid forgjeves. Jeg fikk mitt luksusmåltid når jeg var 46, og fråtser fortsatt Hemmeligheten er å holde seg i live lenge nok.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #36 Skrevet 5. november 2013 En som gjør "vitenskap" av å manipulere kvinner til sengs. Kort fortalt er det bare en kåt mannsjåvinist som må lyve og gjøre triks for at folk vil ligge med ham, og som gjemmer dette patetiske spillet bak et fancy navn. Anonymous poster hash: 842fb...ce1 Så kvinner lyver ikke og manipulerer de? De bruker ikke sminke, går ikke rundt lettkledd? De har ikke extensions? Veldig få er naturlig sexy. Det må fakes, enten mann er kvinne eller mann.Anonymous poster hash: 683f8...a37 1
Gjest .-L-. Skrevet 5. november 2013 #37 Skrevet 5. november 2013 Den som venter på noe godt , venter alltid forgjeves. Jeg fikk mitt luksusmåltid når jeg var 46, og fråtser fortsatt Hemmeligheten er å holde seg i live lenge nok. Jeg tenker at hemmeligheten er å ikke gi opp, samtidig som man lærer av feilene en gjorde.
lisalille Skrevet 5. november 2013 #38 Skrevet 5. november 2013 Heh, problemet for oss da, er jo at det er ikke noe garanti for at luksusmåltidet velger oss. Men hva er lukusmåltidet deres da? Er det en jente som har på seg ti kilo med sminke, og som lever for å skifte facebookprofilbilder og få runkelikes(menn underholdes lett av FHM-jenter, men det hjelper dere ikke til å få sex, og oppmuntre jenter til å bare være runk gagner verken menn eller kvinner, for sexens skyld i det lengre løp burde mannfolk ta avstand i fra det). Slike er vanskelige å få i seng, de er som oftest bare ute på vift for å få runkelikes for utseendet sitt. Og det er en del jenter som faktisk går ut for å ha det gøy, uten intensjon om sex, det er mulig å få de i seng. Jeg ventet på bra knull mens jeg hadde det gøy, det kunne gå mange måneder uten sex fordi jeg ikke likte noen godt nok/at situasjonen ikke var nok perfekt, og om jeg hadde sex så var det gjerne med menn jeg møtte som jeg hadde drømt om i årevis, sikkert sånn for flere jenter også. Det er jo nærmest planlagt før man går ut. Dessuten så må jenter passe veldig på, det skal ingenting til for å utvikle følelser. Så tar man den sjansen så må man vite at mannen er bra, det finner man ikke ut en lørdagskveld på byen. Jeg vet med meg selv at jeg er like sexlysten som gjennomsnittsmannen, og likevel ventet jeg alltid på luksusmåltidet, jeg var ekstremt frustrert. Så luksusmåltidet ditt, vet du for sikkert at hun ligger med noen i det hele tatt? Er det i hele tatt noen kamp? Jeg har tenkt mer enn én gang at dette kan dere menn gjøre noe med én gang for alle: ta tilbake deres del av kjøttmarkedet, kvinner eier i dag godt over 50%, dere må streike, holde dere for dere selv helt til kvinner nærmest ligger og skrever på bordet dere sitter rundt. Viktig at ingen av dere glipper, ettersom det vil forsterke alle kvinners atferd til å forsette som før. Jeg vet det høres latterlig ut, og at det per i dag ikke ser ut til å ha noen rot til virkeligheten, ettersom menn er veldig svake for kvinner. Men jeg kommer ikke på en bedre strategi i alle fall. Nå begynte jeg å fantasere om hvordan dette skulle ha utartet seg, det måtte ha vært helt hemmelig, og hvis ikke; at dere kun brukte diplomatiske talsmenn, ellers så blir vi kvinner sure, og da blir det heller ikke sex! Jeg vet ikke hvordan det er å være mann. Jeg vet ikke så mye om PUA, annet enn at det ser ut til å minne om NLP. noe som enten er mind control eller brainwashing, på godt eller vondt. Men, tenker du at PUA er å ta tilbake kjøttmarkedet? Eller er det bare en midlertidig løsning?
Gjest .-L-. Skrevet 5. november 2013 #39 Skrevet 5. november 2013 (endret) Men hva er lukusmåltidet deres da? Er det en jente som har på seg ti kilo med sminke, og som lever for å skifte facebookprofilbilder og få runkelikes(menn underholdes lett av FHM-jenter, men det hjelper dere ikke til å få sex, og oppmuntre jenter til å bare være runk gagner verken menn eller kvinner, for sexens skyld i det lengre løp burde mannfolk ta avstand i fra det). Slike er vanskelige å få i seng, de er som oftest bare ute på vift for å få runkelikes for utseendet sitt. For min del så er det en jente jeg ser opp til og beundrer, av flere grunner. Så luksusmåltidet ditt, vet du for sikkert at hun ligger med noen i det hele tatt? Er det i hele tatt noen kamp? Man kan jo ikke vite hva den andre gjør, og når man er i bli-kjentfasen er det vanskelig å vite hvordan den andre personen er. Jeg har i grunn bare vært med en jente i år som jeg anser som "luksusmåltid", og vi holdt på i noen måneder. Det var en del menn som var etter henne, men hun ble glad i meg da^^ Gikk desverre ikke veien for hun ønsket ikke noe forhold da hun skulle til utlandet å studere. Jeg har tenkt mer enn én gang at dette kan dere menn gjøre noe med én gang for alle: ta tilbake deres del av kjøttmarkedet, kvinner eier i dag godt over 50%, dere må streike, holde dere for dere selv helt til kvinner nærmest ligger og skrever på bordet dere sitter rundt. Viktig at ingen av dere glipper, ettersom det vil forsterke alle kvinners atferd til å forsette som før. Jeg vet det høres latterlig ut, og at det per i dag ikke ser ut til å ha noen rot til virkeligheten, ettersom menn er veldig svake for kvinner. Men jeg kommer ikke på en bedre strategi i alle fall. Nå begynte jeg å fantasere om hvordan dette skulle ha utartet seg, det måtte ha vært helt hemmelig, og hvis ikke; at dere kun brukte diplomatiske talsmenn, ellers så blir vi kvinner sure, og da blir det heller ikke sex! Morsom ide i alle fall. Virkeligheten for meg er jo at de jentene jeg konkurrerer om, er det en del andre menn som vil ha også. Hvis jeg sitter på latsiden og ikke gjør noe, skjer det ingenting og hun velger en annen. Jeg vet ikke hvordan det er å være mann. Jeg vet ikke så mye om PUA, annet enn at det ser ut til å minne om NLP. noe som enten er mind control eller brainwashing, på godt eller vondt. Men, tenker du at PUA er å ta tilbake kjøttmarkedet? Eller er det bare en midlertidig løsning? Jeg mener pua-konseptet kan brukes som et verktøy til å utvikle sosiale ferdigheter, sosial intuisjon osv slik at man kan få sjangs på den jenten man liker. Det hjelper ikke at man er verdens flotteste gutt om man ikke kommer i kontakt med de jentene man vil være med. Dog, jeg mener ikke at pua-teorier har svaret på alt. Jeg synes man kan dra kunnskap fra flere steder og lime alt sammen til en god helhet. Endret 5. november 2013 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 6. november 2013 #40 Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg vet ikke hvordan det er å være mann. Jeg vet ikke så mye om PUA, annet enn at det ser ut til å minne om NLP. noe som enten er mind control eller brainwashing, på godt eller vondt. Men, tenker du at PUA er å ta tilbake kjøttmarkedet? Eller er det bare en midlertidig løsning? Jeg leste en bok om det for en del år siden, men det var ikke helt min greie. Synes det faller innenfor samme kategori som meditasjon. Til syvende og sist tenker jeg egentlig at nlp handler om "state control", men det finnes andre måter å få kontroll over det på enn å sitte å se for seg diverse energier som har spesefikke farger flyte gjennom kroppen osv. Jeg er mer glad i evolusjonspsykologi, enkelte ting innenfor kognetiv psykologi, og enkelte ting innenfor behaviorisme Endret 6. november 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå