AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Ser dette ordet brukes i hytt og vær.. Hva betyr det? Google hjalp meg ikke.Anonymous poster hash: 32a78...f34
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Pick-up artist. Det kan du google Anonymous poster hash: a99c5...455
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 http://bit.ly/1aNZbA9 Anonymous poster hash: a3c75...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Pappagutt Uten Arbeid Anonymous poster hash: d059c...8c5 14
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Det var jo akkurat det jeg fant da jeg googlet det. Bare masse diffuse foruminnlegg. Hva er en pick up artist, kan noen forklare enkelt?Anonymous poster hash: 32a78...f34
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 En som gjør "vitenskap" av å manipulere kvinner til sengs. Kort fortalt er det bare en kåt mannsjåvinist som må lyve og gjøre triks for at folk vil ligge med ham, og som gjemmer dette patetiske spillet bak et fancy navn. Anonymous poster hash: 842fb...ce1 11
Rootz Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 En som gjør "vitenskap" av å manipulere kvinner til sengs. Kort fortalt er det bare en kåt mannsjåvinist som må lyve og gjøre triks for at folk vil ligge med ham, og som gjemmer dette patetiske spillet bak et fancy navn. Anonymous poster hash: 842fb...ce1 Det Stemmer ikke. Det finnes ikke lureri, det går ikke ann å forfalkse tiltrekkning. Når man går ut blandt kvinnfolk med baller vill man statestistisk vis enne opp med noe.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #8 Skrevet 2. november 2013 Det Stemmer ikke. Det finnes ikke lureri, det går ikke ann å forfalkse tiltrekkning. Når man går ut blandt kvinnfolk med baller vill man statestistisk vis enne opp med noe. Er du like elegant IRL som du er på nettet? Og hvor finner du alle disse kvinnfolkene med baller? Høres ut som noe midt i blinken for en PUA, av mer enn én grunn! Anonymous poster hash: 842fb...ce1 5
Alina X Skrevet 2. november 2013 #9 Skrevet 2. november 2013 Gutter som gjør sport ut av å pule flest damer. Høy sannsynlighet for kjønnssykdommer og lausunger på disse guttene. 4
I Grosny Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 En som gjør "vitenskap" av å manipulere kvinner til sengs. Anonymous poster hash: 842fb...ce1 Du er vel i nærheten. Jeg leste de første 80 sidene av et viktig PUA manuskript. Han som dro det i gang hadde vel studert psykologi ett år eller noe før han systematiserte greia. En PUA manipulerer ganske bevisst. Han gjør det han kan for å få damer på kroken. Han framstår som en badboy uten å framstå som kriminell. Han gjør en innsats for å se bra ut, kler seg bra , trener mye. "Negging" er en typisk PUA-teknikk (beklager , her kommer upresis forklaring). Han sier noe negativt til dama, og dama føler seg dermed lavere på pæra og vil kanskje ønske å gjøre seg lekker for gutten. En gutt hun ikke hadde brydd seg om i det hele tatt dersom han kom med komplimenter, og framsto som solgt i utgangspunktet. Noen damer finner det uspennende å få gutter kastet etter seg, mens det er mer spennende å oppnå noe fra de som er negative. Klarer de å etablere ett forhold, så er det ett poeng å holde dama usikker. Forelskelse kan trekkes ut i langdrag ved hjelp av usikkerhet.
Rootz Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Er du like elegant IRL som du er på nettet? Og hvor finner du alle disse kvinnfolkene med baller? Høres ut som noe midt i blinken for en PUA, av mer enn én grunn! Anonymous poster hash: 842fb...ce1 Å ha baller betyr å gå for det uten å bryr seg om resultatet
Gjest Eurodice Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Ser dette ordet brukes i hytt og vær.. Hva betyr det? Google hjalp meg ikke.Anonymous poster hash: 32a78...f34 Det var merkelig. Jeg søkte nettopp på google, og det kom opp en mengde stoff om dette.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Det betyr at en mann uten selvtillit kan bli en drittsekk som later som han har selvtillit. Hadde han brukt den falske selvtilliten til å ikke rakke ned på noen, hadde han fått seg flere damer. 6
Gjest Elseby13 Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Det Stemmer ikke. Det finnes ikke lureri, det går ikke ann å forfalkse tiltrekkning. Når man går ut blandt kvinnfolk med baller vill man statestistisk vis enne opp med noe. Norsklæreren din på barneskolen må få sparken sporenstreks!!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #15 Skrevet 3. november 2013 Norsklæreren din på barneskolen må få sparken sporenstreks!! Har ikke du bedre ting å gjøre enn å rette på skrivefeil hele tiden? Anonymous poster hash: 1f5e3...9be 3
Rootz Skrevet 3. november 2013 #16 Skrevet 3. november 2013 Norsklæreren din på barneskolen må få sparken sporenstreks!! Jeg kan sparke deg jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #17 Skrevet 3. november 2013 Jeg kan sparke deg jeg. Er dette negging? Anonymous poster hash: 22105...e41 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #18 Skrevet 3. november 2013 Jeg kan sparke deg jeg. Haha, bra du kom inn i denne tråden, for dette er et prakteksempel på en pickup artist! Anonymous poster hash: a99c5...455 1
Rootz Skrevet 3. november 2013 #19 Skrevet 3. november 2013 Er dette negging? Anonymous poster hash: 22105...e41 Negging?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #20 Skrevet 3. november 2013 Negging? Low-grade insults meant to undermine the self-confidence of a woman so she might be more vulnerable to your advances. This is something no decent guy would do. They say that the assholes get the girls, but I can spot negging a mile away and I reject these fuckers straight off. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=negging Anonymous poster hash: a99c5...455 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå