AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Nå har jeg lett etter en ny leilighet i Bergen i flere måneder! Og bare har jeg fått tilbud som er skyhøyt over det jeg kan klare å betale (er student) og med flere måneders depositum og huseiere som forventer å få pengene rett på privatkontoen. I tillegg kan jeg ikke ha ett og tre års kontrakter da jeg er ferdig med å studere til våren. Jeg blir sprø! Jeg har forsøkt annonser i Finn, lokalavisen og lapper her og der. Men nei. Hvordan fant du din leilighet? Tips ønskes! Anonymous poster hash: 3aa51...cf3
JaVel Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Det smarteste du kan gjøre er å legge inn din egen annonse på Finn.no-gjerne med bilde slik at utleierne ser hvem de skal leie ut til. Bare prøv, det slår ikke feil :-).
Lila Skrevet 2. november 2013 #3 Skrevet 2. november 2013 Legg inn annonse i lokalavisen (BA, BT). Jeg gjorde det en gang, og ble ringt ned av folk som ville leie ut til meg. Var en del litt eldre personer som sikkert ikke bruker allverdens tid på internett. Endte opp med en kjempefin leilighet (dagen etter annonsen var på trykk, til og med), så det anbefaler jeg virkelig!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Studentbolig via SiB.Anonymous poster hash: ebd33...e4b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Legg inn annonse i lokalavisen (BA, BT). Jeg gjorde det en gang, og ble ringt ned av folk som ville leie ut til meg. Var en del litt eldre personer som sikkert ikke bruker allverdens tid på internett. Endte opp med en kjempefin leilighet (dagen etter annonsen var på trykk, til og med), så det anbefaler jeg virkelig! Takk for tips! Anonymous poster hash: 3aa51...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå