Gå til innhold

Hvilken trille til 3-åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal to uker til syden med tvillinger på 3 år. De er lange for alderen.

Vi trenger dn trille til dem hver som vi kan bruke på kveldstid så de kan sovne under middagen om de vil, og hvis de blir slitne i beina på dagen. Vi skal på tur med en hel gjeng, og de er de eneste barna, derfor blir nok middagene litt sene, og de legger seg normalt 18.30.

Våre kriterier:

-Lett og tar lite plass sammenslått

-kallesje/solskjerm

-Et helt håndtak (Så man kan bruke en hånd)

-handlekurv under

-Ikke for dyr (vi trenger jo to, og det blir nok første og siste gang vi bruker de;-))

-Brukt/ny er det samme

Noen som har tips? Har sett på Carena easy og 4me copenhagen blant annet, og de ser jo helt greie ut på bilder hvertfall..

Anonymous poster hash: ef276...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Babyjogger City mini til min 3åring. Den er fortsatt stor nok, lett å slå sammen, blir liten nok (syns jeg), lett å trille, god kvalitet.

Men den koster litt. Betalte vel 3000kr for vår (ny), vi har den med 4hjul.

Hvis du klarer å finne en slik brukt og til en billig penge så er den virkelig å anbefale. Den tar barn opp til 25kg om jeg ikke husker helt feil

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjøp Carena Easy i hvert fall. Vi hadde den, og den er grusom å trille. Solgte den.

Har sett på Babyjogger City Mini også, og den virker mye, mye bedre, men ja, den er jo en del dyrere.

• Liker 2
Skrevet

Den er definitivt verdt pengene Britt Banditt :) Vi har hatt vår i litt over et år og har aldri hatt problemer med den.

Hadde en annen reisetrille før denne (kosta ca 1000kr), men hjula hang seg opp og den var vond å trille. Syns den var vanskelig å klappe sammen og tok mer plass (den var full lengde når den var klappet sammen, babyjogger er bare halv lengde)

Liker ekstremt godt at jeg kun trenger en hånd for å klappe sammen babyjoggeren. Da har jeg mulighet til å klappe den sammen mens jeg har barnet på armen :)

Skrevet

Babyjogger city mini her også. Veldig fin kalesje også, dekker nesten hele ungen!

Anonymous poster hash: ba759...40c

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for tips!! Da skal jeg stryke Carena'n hvertfall. Ligger utrolig mange av den ute på Finn.no til 3-400kr, men da skjønner jeg hvorfor;-) googlet babyjogger city mini nå.... Troor jeg velger å sprenge budsjettet litt, behandle de veldig pent og prøve å selge de igjen så veldig kjekk ut!

For den 4me copenhagen er vel samme greien som Carena...?

Skrevet

Babyjogger city mini gt.

Anonymous poster hash: d9450...a46
Skrevet

City Mini er fantantisk, spesielt GT-versjonen. Den tåler opp til 30 kg. Men den er omtrent umulig å finne brukt, i alle fall den det da jeg skulle kjøpe i sommer.

Skrevet

City Mini er fantantisk, spesielt GT-versjonen. Den tåler opp til 30 kg. Men den er omtrent umulig å finne brukt, i alle fall den det da jeg skulle kjøpe i sommer.

Jepp, helt umulig! Så må nesten vurdere om det er verdt drt.. Den er jo passe stiv i prisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...