Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 5 mnd siden fødsel, har fortsatt spark i magen. Ekkelt.. Vet om fantomspark, men så lenge etterpå da!?

Anonymous poster hash: 77a46...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet mitt er 3år gammel og jeg kjenner fortsatt masse spark

Tror egentlig det er bevegelser man har hatt i magen før graviditet også, men som man ikke har tenkt særlig over. Når man har fått kjenne hvordan babyspark føles så relaterer man disse bevegelsene i magen med babyspark.

Ellers har barnet mitt en bitteliten tvilling som ble igjen i livmora :P

• Liker 1
Skrevet

Tre år, oh.. Ja, kanskje det. Mn har kanskje blitt obs på spark etter man var gravid :P

Anonymous poster hash: 77a46...a34

Skrevet
:ler: Det har jeg også! Trodde jeg var blitt gal jeg!
Skrevet

Fantomsparka begynte når babyen var 6 mnd her hos meg, var mye en stund til å begynne med da, men etter hvert så slutta det nesten helt. Jeg skvatt litt første gangene! :)

Skrevet

Jeg hadde det de første dagene bare, skvatt jeg og :)

Skrevet

Det er ikke luftbobler/aktivitet da som man etter graviditet assosierer med babyspark?

I starten husker jeg jeg ble veldig forvirret over det motsatte; klarte ikke helt skille luftaktivitet og babyspark - mens etterhvert i graviditeten er liksom "alt" babyspark(og er det jo).

Anonymous poster hash: f7a03...bd8
Skrevet

Det er nok bare det at du forbinder bevegelser i magen med babyspark. Luftbobler føles jo veldig likt som spark. :)

Skrevet

Jeg har kjent det helt siden fødsel og det er 5 måneder siden. Jeg kan se magen bevege seg noen ganger også jeg ;) Men jeg har bare tenkt at det er luftbobler og yarmbevegelser man kjenner litt bedre pga at magemusklene ikke er like stramme.

Anonymous poster hash: bf90b...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...