AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Snart 5 mnd siden fødsel, har fortsatt spark i magen. Ekkelt.. Vet om fantomspark, men så lenge etterpå da!?Anonymous poster hash: 77a46...a34
Missy1 Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Barnet mitt er 3år gammel og jeg kjenner fortsatt masse spark Tror egentlig det er bevegelser man har hatt i magen før graviditet også, men som man ikke har tenkt særlig over. Når man har fått kjenne hvordan babyspark føles så relaterer man disse bevegelsene i magen med babyspark. Ellers har barnet mitt en bitteliten tvilling som ble igjen i livmora 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Tre år, oh.. Ja, kanskje det. Mn har kanskje blitt obs på spark etter man var gravid Anonymous poster hash: 77a46...a34
Redbull Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Det har jeg også! Trodde jeg var blitt gal jeg!
@laide^ Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Fantomsparka begynte når babyen var 6 mnd her hos meg, var mye en stund til å begynne med da, men etter hvert så slutta det nesten helt. Jeg skvatt litt første gangene!
Yesterday Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Jeg hadde det de første dagene bare, skvatt jeg og
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Det er ikke luftbobler/aktivitet da som man etter graviditet assosierer med babyspark? I starten husker jeg jeg ble veldig forvirret over det motsatte; klarte ikke helt skille luftaktivitet og babyspark - mens etterhvert i graviditeten er liksom "alt" babyspark(og er det jo). Anonymous poster hash: f7a03...bd8
Bestee Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Det er nok bare det at du forbinder bevegelser i magen med babyspark. Luftbobler føles jo veldig likt som spark.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Jeg har kjent det helt siden fødsel og det er 5 måneder siden. Jeg kan se magen bevege seg noen ganger også jeg Men jeg har bare tenkt at det er luftbobler og yarmbevegelser man kjenner litt bedre pga at magemusklene ikke er like stramme.Anonymous poster hash: bf90b...4a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå