Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg skal begynne å slanke meg. Nå har jeg bestemt meg, seriøst!! Bor langt unna trenings studio... Og kan ikke gå langt pga skade i føttene.. Noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre og hvor jeg skal begynne? Skal ned MANGE kilo.. ca.30... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 Du kan jo lese litt rundt på forumet her? skrevet mange innlegg om slanking, kosthold osv. Disse sidene kan jo også være relevante for deg; www.slankenett.no www.iform.no Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritElin Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 Kan du sykle?? Det er kjempefin trening. Kan ikke heller gå for mye iallefall ikke tempo, men sykle det går som susen det. Jeg skal også slanke meg men har faktisk meldt meg ut av treningsstudio fordi jeg aldri kom meg avgårde. Men nå tar jeg minsten med bakpå sykkelen og tråkker i vei. Kjempekjekt.. Lykke til! Hilsen BritElin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 Det er noen treningstips her. Ellers er det en del her inne som har anbefalt pilates. Endring i kosthold følger også naturlig med. Samboeren min skal ned ca 25kg, og han sykler og ror på romaskin som vi nettopp kjøpte. Han passer også på hva han putter i seg, så nå blir det nok en del rent kjøtt, skinke, kylling og fisk fremover. Potetmos også. Lykke til, becca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mskancke Skrevet 4. mai 2004 #5 Del Skrevet 4. mai 2004 kutt ut all sukker... spis frukt å grønt, spis regelmessige SUNNE måltid... gå turer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg er selv aktiv på slankenett.. Veldig fin side, hvor man får masse motivasjon fra andre slankere! Hva med Grete Roede kurs? Libra kurs? Hjelper å være fler sammen nemlig. Går selv på kurs, har gått ned 17 kg til nå! 7 igjen til målet er nådd! www.slankenett.no Uansett, spis sundt, drikk masse vann og beveg deg så godt det lar seg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 5. mai 2004 #7 Del Skrevet 5. mai 2004 Svømming er en veldig deilig måte å trene på! LIten belastning på kroppen, men du bruker muskler overalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå