la_luz Skrevet 4. mai 2004 #1 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen som har prøvd å lage dette? Har litt lyst til å prøve, hvordan tror dere det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. mai 2004 #2 Del Skrevet 4. mai 2004 Det tror jeg vil bli veldig bra. Jeg har byttet ut alt av rømme, fløte og majones med Kersam. Er superfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #3 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvis du prøver så legg ut en oppskrift av det du lagde :-) elsker potetsalat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2004 #4 Del Skrevet 4. mai 2004 NAm! Har helt dilla på potetsalat! Oppskrift? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 4. mai 2004 #5 Del Skrevet 4. mai 2004 Det tror jeg vil bli veldig bra. Jeg har byttet ut alt av rømme' date=' fløte og majones med Kesam. Er superfornøyd. [/quote'] *Venter i spenning på oppskrift* Potetsalat er jo bare sååå godt. Og nå er jo grillsessongen rett rundt hjørnet Har du flere tips til oppskrifter der du har byttet de ut? Er glad i både rømme, fløte og litt majones jeg... hadde vært greit med et litt lettere alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. mai 2004 #6 Del Skrevet 5. mai 2004 *Venter i spenning på oppskrift* Potetsalat er jo bare sååå godt. Og nå er jo grillsessongen rett rundt hjørnet Hei Jeg har enda ikke laget potetsalat med kersam. Men jeg tror det blir bra. ALt annet jeg har laget som det enten skal være fløte, rømme eller majones i har jeg byttet ut med kersam og jeg syntes det ble godt. Det er bare å ta den vanlige oppskriften og erstatt kersam med rømme evt. majones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 5. mai 2004 #7 Del Skrevet 5. mai 2004 Får vel bare prøve meg litt fram da Spent på den potetsalaten da. Håper sola kommer igjen til helgen så jeg får grillet og prøvd den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #8 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg lagde potetsalat i helga, med kesam. Brukte mager kesam i stedet for lettrømme. Blandet kesamen med litt sylteagurklake for å få en litt tynnere konsistens. Smakte til med en ss sterke sennep to fedd hakket hvitløk, litt hakket chili salt og pepper. I tillegg til poteter brukte jeg en stilk selleri i tynne skiver, et grønt eple i små terninger, litt hakket rødløk. Blandet alt i dressingen, i lag med lunknepoteter. pyntet med noen oliven i skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. mai 2004 #9 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg lagde potetsalat i helga, med kesam. Brukte mager kesam i stedet for letrømme. Blandet kesamen med llitt sylteagurklake for å få en litt tynnere konsistens. Smakte til med en ss sterke sennep to fedd hakket hvitløk, litt hakket chili salt og pepper. I tillegg til poteter brukte jeg en stilk selleri i tynne skiver, et grønt eple i små terninger, litt hakket rødløk. Blandet alt i dressingen, i lag med lunknepoteter. pyntet med noen oliven i skiver. Du sier ingenting om det smakte. Var det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #10 Del Skrevet 5. mai 2004 Du sier ingenting om det smakte. Var det godt? JAAA!!! Veldig godt, jeg lager verdens beste potetsalat! ( selvskryt skal en høre på, det kommer fra hjertet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #11 Del Skrevet 5. mai 2004 Kommer nok til å stjele den oppskriften fra deg pulverheksa :-) potetsalat er ekstremt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2004 #12 Del Skrevet 5. mai 2004 Å nam, det hørtes godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 5. mai 2004 #13 Del Skrevet 5. mai 2004 Komer nok til å stjele den oppskrifta jeg og ja. Hørtes skikkelig godt ut. Hørtes spennende ut med hvitløk i og da. Jeg Elsker hvitløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 5. mai 2004 Takk for hjelpen alle sammen, bare jeg er ferdig med eksamen nå så skal jeg lage mmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå