Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe ett av disse til lille som kommer i januar/februar, blir sikkert mest brukt i vogn, men også litt utenom. Hvilket ville dere valgt? Har voksipose i både vogn og bilstol, så blir sammen med dette. Men tar jo babyen opp på steder det kan være greit å være litt inntullet også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir vel som å banne i kirken, i og med at mange her inne forguder Nøstebarn, men jeg ville uten tvil valgt teppet fra Lille Lam. De er kjempedeilige og har bra størrelse. Jeg liker dem rett og slett veldig godt :-)

• Liker 3
Skrevet

Lillelam uten tvil. Overbevist om at den herlige varmen fra dette pleddet var nøkkelen flere ganger i å få lille til å sovne som helt liten (noe som ofte var veldig vanskelig), mao gull verdt!

Anonymous poster hash: dc4bc...ad7
Skrevet

Akkurat her kommer jeg til å gå for Nøstebarn, men om det bare er vognteppe hadde jeg muligens tatt LilleLam.

Synes det fra Nøstebarn virker mykere - men LilleLam sitt er kanskje penere sånn sett. Kanskje det også er bedre om man skal ha det inntil hud? :vetikke:

Anonymous poster hash: 5f883...198
Skrevet

Vi hadde Lille lam til 4 åringen vår, og har gått for samme til jenta vi venter også. Den er blitt godt brukt, har brukt den overalt, i senga, bilstol, ferie, vogna. 4 åringen bruker den enda, hvis han er litt ekstra kald når han legger seg så tuller han seg inn i den. Jeg har vasket den mange mange mange ganger, og er like fin enda. Som sagt over, liker veldig godt at det er god størrelse på den også.

Skrevet

Takk! Heller mot Lillelam pga utseende, så kjekt å høre at de er godt likt, har ingen annen erfaring med merket. Har noe tøy i ullfleece fra Nøstebarn, og det er deilig og mykt, men om materialet egner seg til pledd aner jeg jo ikke. Lillelam leder ;)

Skrevet

Vi har lillelam og er superfornøyd!!!

Anonymous poster hash: ffd9b...29f
Skrevet

Vi har kjøpt nøstebarn. Det er skikkelig deilig ;) Kunne godt tenkt meg et lillelam også :nigo:

Guttelus og jentelus.com har tilbud på lillelam teppe ut uken.

Skrevet

Brukte nøstebarn sitt til han som nå er seks og var veldig fornøyd. Har ikke sett/kjent på lillelam sitt, men jeg var som sagt iallfall veldig fornøyd :)

Skrevet

Takk igjen for meninger! :) Bestilte det fra Lillelam jeg! Gleder meg til det kommer, håper vi blir like fornøyd som dere :)

Skrevet

Jeg har LilleLam sitt, har to tykke og ett tynn sommerullpledd! De har vært og er i flittig bruk! Elsker de :)

Skrevet

Takk igjen for meninger! :) Bestilte det fra Lillelam jeg! Gleder meg til det kommer, håper vi blir like fornøyd som dere :)

Hvor bestilte du det? Jeg var litt for treg med å bestille det som var på tilbud på guttelus. Kommer sikkert på tilbud igjen da, men kjedelig å vente :P

Skrevet

Hvor bestilte du det? Jeg var litt for treg med å bestille det som var på tilbud på guttelus. Kommer sikkert på tilbud igjen da, men kjedelig å vente :P

Bestilte på jentelus.com. Takk for tipset, håper det kommer fort på tilbud igjen så du kan sikre deg ett også ;)

Skrevet

Bestilte på jentelus.com. Takk for tipset, håper det kommer fort på tilbud igjen så du kan sikre deg ett også ;)

Får følge med fremover, kommer nok på tilbud igjen ;)

Kjekke nettsider det :) Har handla litt på salg der :)

• 6 år senere...
Skrevet

Har både lillelam og nøstebarn men lillelam går av med seieren her gitt:) lillegutt elsker det. Tror det er mye fordi det er litt tyngde i det også.. han faller veldig til ro med det. Vasket mange ganger - og like fint ennå:)

Anonymkode: 510e0...1db

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har både lillelam og nøstebarn men lillelam går av med seieren her gitt:) lillegutt elsker det. Tror det er mye fordi det er litt tyngde i det også.. han faller veldig til ro med det. Vasket mange ganger - og like fint ennå:)

Anonymkode: 510e0...1db

Tipper at ts fant ut av det med tanke på at tråden snart er 7 år gammel. 

Anonymkode: 6c117...7de

• Liker 2
Skrevet

Lillelam er favoritten her i huset :)

Anonymkode: 3e767...534

Skrevet
On 11/1/2013 at 8:39 AM, Rosebud said:

Tenkte å kjøpe ett av disse til lille som kommer i januar/februar, blir sikkert mest brukt i vogn, men også litt utenom. Hvilket ville dere valgt? Har voksipose i både vogn og bilstol, så blir sammen med dette. Men tar jo babyen opp på steder det kan være greit å være litt inntullet også ;)

Jeg kjøpte reflex kos pledd fra barnas hus på salg ifjor til ca 150 kr. Stort mykt og fint pledd. Ville sett etter et sånt på finn. 

Vask på ullprogram og la deretter ligge i vann som er varmet til kokepunktet, så er det godt som nytt. Finner det sikkert til under 100-lappen. 

Anonymkode: bca5e...f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...