AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 hei!! barnefaren har ikke sett barne sitt på 2 år. for ca 7-8 mnd siden bestilte han time på famillieverns kontore for å få samvær, vi lagde en avtale som vi begge ble enige om, han skrev under på avtalen i sommer å sendte den inn, etter det så fikk jeg mail fra han at han ville ha samvær når han var hjemme igjenn ( han jobber på sjøen) men det har gått snart 4 mnd og jeg har ikke hørt noe mer fra han? han får ikke ha barnet selv under samvær må ha tilsyn pga han ikke har vært så snill med oss, jeg føler på meg at han gjør alt dette for å straffe meg ( han vet at jeg blir stressa når han tar kontakt) jeg synst det er helt forferdelig at situasjonen skal være slik at han kan bare ta kontakt når det passer han men ikke ha noe samvær, jeg forstår ikke helt hvorfor han skal gidde å lage avtaler og ikke følge dem opp, det værste oppi de hele er at han går rundt å sir til folk at jeg nekter han osv osv, alt for å sette meg i et dårlig lys, han anklager meg for ting osv: er det noen i samme situasjon som meg her? jeg har alldri nekta han å se barnet men han får ikke ha han alene pga tidligere opplevelser, noe som famillie verns kontoret er enig i. Anonymous poster hash: a15fa...4d2
Pialill Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Ettersom han må se barnet under oppsyn har jo du alt på det rene. Om han ikke dukker opp til avtalte tider fremover kan du muligens få reversert avtalen? Jeg ville snakket med de som er ansvarlig for å være med under samværet. Knskje de kan hjelpe deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå