AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Det er nettopp begynt en ny jente på jobben min. Hun er søt og hyggelig mot meg, og jeg ser egentlig ikke noe vondt i henne. Problemet er bare at hun flørter veldig mye med masse gutter, og hun har kjæreste. Flere av de på jobben sier de har fått flørtende meldinger, og hun er veldig "på" den. Hun fikk også eksen til bestevennina mi på kroken rett etter bruddet med dem, og henger mye med eksen hennes. Bestevennina mi leste flere av meldingene hun sendte han når de var sammen, og det var ikke noe uskyldige greier, og rart siden hun har kjæreste.. Men dette henger jeg meg ikke så veldig mye opp i, har ikke noe med det uansett. Men nå til min store fortvilelse ser jeg at hun er på topplista på snapchat til gutten jeg er interessert i.. Det er ikke slik at vi er kjærester eller noe, men jeg liker han godt, og vi prater sammen en del. Men er redd hun skal ødelegge det. Jeg vet jo at hun har kjæreste, og ville sikkert ikke gjort det slutt med han(?), men jeg føler hun har en veldig stor "makt" over gutter. Måten hun snakker med de på osv.. virker som alle faller helt pladask. Men jeg er litt som guttene, jeg syntes også hun er kjempesøt og hyggelig. Det sitter jo mye igjen av det bestevennina mi har fortalt meg, og det hun skrev til eksen hennes. Men min personlige oppfatning er positiv, selv om jeg er litt skeptisk.. Syntes bare det er trist at hun skal flørte så åpenlyst med alle.. Hun nevnte helt tilfeldig til meg også at kjæresten var sur på henne fordi han mente at hun flørter for mye rundt osv.. men det har ikke skjedd noe forandring. :/ Vil så gjerne ha denne gutten for meg selv.. aghh.. Anonymous poster hash: 4e14b...78e
Alina X Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Hadde ei sånn på jobben og, hun la ut om hvor mye interesse hun fikk fra mennene på jobb, hvor pop hun var osv. Søt men slitsom til de grader. Hundrevis av kyssebilder på facebook og fisket konstant etter komplimenter.."åhh,jeg føler meg så tjukk idag"fuck off kjerring, du veier kanskje 45kg hva faen er jeg da? En Gigafettosaurus? Hun var skikkelig av og på med mennene, viste interesse/lekte kostbar/viste interesse/lekte kostbar og mennene gikk fem på fordi hun var jo så deilig hehe. Fikk problemer da hun mente sjefen på avdelingen hadde lagt seg etter henne og han tåler virkelig ikke sånn tullprat, ble møte og hun ble byttet til en annen avd,men jeg antar at hun fortsetter vel spillet sitt der og. Sånne jenter spiller veldig mye på utseende og sex fordi det er de eneste tingene de kan få bekreftelse på. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Sånne jenter spiller veldig mye på utseende og sex fordi det er de eneste tingene de kan få bekreftelse på. Nja, sånna jenter har veldig gode sosiale antenner og er smarte og utspekulerte. De driver nok på som de gjør fordi de er for late til å gjøre noe annet. Når det å sjarmere folk rundt seg til sin fordel er så lett, hvorfor gjøre noe annet? Anonymous poster hash: 4238d...ad8
Alina X Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Nja, sånna jenter har veldig gode sosiale antenner og er smarte og utspekulerte. De driver nok på som de gjør fordi de er for late til å gjøre noe annet. Når det å sjarmere folk rundt seg til sin fordel er så lett, hvorfor gjøre noe annet? Anonymous poster hash: 4238d...ad8 Men detblir ofte gjennomskuelig da. Kanskje kvinner oppfatter slik lettere, feks så pleide hun å gi masse komplimenter til alle, hele tiden og da legger man merke til det. Kunne få 2-3 komplimenter iløpet av en 5min samtale liksom, men guttene anså henne bare som koselig når hun ga masse komplimenter. Hun kunne feks sende sms med en fyr hvor han kanskje skrev om de skulle ta kaffe, og hu blåste det opp slik at det fremsto at han var helt gærn etter henne,hehe skada dame det der.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Hun er veldig lik slik som dere sier.. Hun snakker hele tiden om hvor mange kunder som prøver seg på henne, og at det er vanskelig å være i fred fordi alle kundene flørter osv.. Men hun er ikke sånn typisk bimbo utseendemessig. Typisk søtt ansikt, og ser veldig uskyldig ut. Men mistenker at hun ikke er så uskyldig som hun fremstår.. Anonymous poster hash: 4e14b...78e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 TS, er du virkelig så usikker som det du gir deg ut for å være? Enten er han typen interessert i deg, eller så er han det ikke. Hvis "ny-jenta" stikker av med ham, så er det vel bedre at hun gjør det nå, enn etter at dere har vært sammen i mange år... Anonymous poster hash: f6c23...572 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Hun snakker hele tiden om hvor mange kunder som prøver seg på henne, og at det er vanskelig å være i fred fordi alle kundene flørter osv.. Anonymous poster hash: 4e14b...78e Sliiiitsoooomt! En perifer venninne/bekjent har flere ganger lagt ut facebook-statuser om kunder som prøver seg på henne og folk på bussen som ber henne ut. "Ble bedt ut på bussen i dag. Går det ikke an å være i fred noe sted eller? tjihi"- type. Nei jeg er ikke sjalu, jeg bare dyrker andre ting enn mitt eget utseende og min egen søthet, og legger aldri ut om at noen har prøvd seg på meg! Anonymous poster hash: 30fa0...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Det er nettopp begynt en ny jente på jobben min. Hun er søt og hyggelig mot meg, og jeg ser egentlig ikke noe vondt i henne. Problemet er bare at hun flørter veldig mye med masse gutter, og hun har kjæreste. Flere av de på jobben sier de har fått flørtende meldinger, og hun er veldig "på" den. Hun fikk også eksen til bestevennina mi på kroken rett etter bruddet med dem, og henger mye med eksen hennes. Bestevennina mi leste flere av meldingene hun sendte han når de var sammen, og det var ikke noe uskyldige greier, og rart siden hun har kjæreste.. Men dette henger jeg meg ikke så veldig mye opp i, har ikke noe med det uansett. Men nå til min store fortvilelse ser jeg at hun er på topplista på snapchat til gutten jeg er interessert i.. Det er ikke slik at vi er kjærester eller noe, men jeg liker han godt, og vi prater sammen en del. Men er redd hun skal ødelegge det. Jeg vet jo at hun har kjæreste, og ville sikkert ikke gjort det slutt med han(?), men jeg føler hun har en veldig stor "makt" over gutter. Måten hun snakker med de på osv.. virker som alle faller helt pladask. Men jeg er litt som guttene, jeg syntes også hun er kjempesøt og hyggelig. Det sitter jo mye igjen av det bestevennina mi har fortalt meg, og det hun skrev til eksen hennes. Men min personlige oppfatning er positiv, selv om jeg er litt skeptisk.. Syntes bare det er trist at hun skal flørte så åpenlyst med alle.. Hun nevnte helt tilfeldig til meg også at kjæresten var sur på henne fordi han mente at hun flørter for mye rundt osv.. men det har ikke skjedd noe forandring. :/ Vil så gjerne ha denne gutten for meg selv.. aghh.. Anonymous poster hash: 4e14b...78e Spørsmålet her blir jo: sender de sexuelle meldinger? Og i så fall: er du interessert i en fyr som legger seg etter en opptatt jente? Hva hun gjør er deg uvedkomment; det er jo fyren du er interessert i, og han er helt og holdent ansvarlig for egne handlinger. Er ikke slik at en jente kan "stjele" en gutt dersom han ikke er lysten på å bli "stjelt" heller. Det ville nemlig krevd at hun kidnappet han, og det er ulovlig. Dessuten litt skeptisk til å inngi seg med en fyr som har såpass dårlig med egenverdi at han har glede av å snakke med fiske-etter-oppmerksomhet jenter. De blir fort veldig slitsomme, og en snakker oftest ikke med dem annet enn: 1. dersom en ikke har andre å prate med. 2. dersom en synes synd på dem (selvsagt også valg 3. dersom en vil ha et ligg med påfølgende drama.) Anonymous poster hash: ee659...82a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå