AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #1 Skrevet 1. november 2013 Jeg satt på pcen og skulle logge inn på facebook, da jeg ser at kjæresten har glemt å logge seg ut. Klarte ikke å dy meg og finner meldinger fra eksen hennes. Hun har selv sagt til meg at hun ikke har kontakt med eksen. Sier til meg ofte at jeg er den eneste og alt det der... Nyeste melding var under en uke gammel. Hun hadde også slettet masse meldinger, det så jeg, fordi det første som var skrevet dem i mellom var noe sånt som: "Trenger du egentlig å si mer? ;)" og dette hadde kjæresten min skrevet, for under en uke siden. Hun driver også og kaller eksen for vennen, skriver at hun bryr seg om eksen osv. Nå har jeg vanvittig vondt. Jeg føler at hun skjuler noe. Hvorfor skulle hun slette meldinger om det ikke var noe privat der? Jeg har aldri gjort noe sånt som dette før. Fikket ordentlig slag i magen da jeg fikk se det her. Hva skal jeg gjøre? Si rett ut at jeg leste meldingene mellom hun og eksen? Jeg må ha svar på hva dette her betyr men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram.. Anonymous poster hash: 0ed9e...622
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #2 Skrevet 1. november 2013 Hun sover forresten, og jeg sitter lys våken, dritkvalm og med tidenes verste hjertebank.. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 0ed9e...622
Gjest Evelynita Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Uff så trist Jeg hadde konfrontert henne. Si at hun hadde glemt å logge av og at det var vanskelig å unngå det, og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Kan jeg vekke henne? Eller vente til i morgen? Hva synes du? Klarer snart ikke mer, er så dårlig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Anonymous poster hash: 0ed9e...622
Gjest Evelynita Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Nei, vent til i morgen! Tror ikke det har noe for seg å ta det nå. Ikke tenk det verste, er jo sikkert at det betyr noe.. De kan bare være venner også, la henne forklare seg først, og så kan du heller gjøre deg opp en mening etterpå. Skjønner at det er vanskelig, men prøv å vent til i morgen!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Vekk henne. Anonymous poster hash: ef057...1e0 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Takk for svar jeg skal prøve å vente til i morgen.. Men jeg vet hun kommer til å klikke når jeg forteller at jeg har snoka på facebooken hennes. Om jeg kjenner henne rett er det det som kommer i fokus, og jeg får ingen forklaring... Anonymous poster hash: 0ed9e...622
Pene sko... Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 (endret) Hvis hun sier til deg at hun er over eksen og ikke har kontakt med han lenger til deg, men likevel driver å tekster med fyren bak din rygg, samt sletter meldinger, vil jeg si at hun utvilsomt er løgnaktig. Å lyve på den måten er respektløst. Jeg ville nok stilt henne til veggs og lurt på hva dette skulle bety. Å ha jevnlig kontakt med en tidligere flamme og bruke ord som "vennen" er et relativt stort faresignal, imo. Her kan det svært lett være ugler i mosen. Endret 1. november 2013 av Pene sko... 9
Gjest Evelynita Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Takk for svar jeg skal prøve å vente til i morgen.. Men jeg vet hun kommer til å klikke når jeg forteller at jeg har snoka på facebooken hennes. Om jeg kjenner henne rett er det det som kommer i fokus, og jeg får ingen forklaring... Anonymous poster hash: 0ed9e...622 Begynn med at hun ikke hadde logget ut! Jeg syns det virker upassende og skulle kalle eksen sin "vennen", men kan hun ha slettet samtaler fordi hun tror du snoker? Og er redd for at du skal tro det betyr noe når det ikke gjør det kanskje?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Herregud kast ut det svinet, han fortjener deg ikke, han er garantert utro forbanna gri...ånei vent.. du er mann? Det er nok ingenting, de er nok bare venner. Anonymous poster hash: 6f082...12a 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Det kan hende, men jeg har aldri hatt noen sjans til å snoke, fordi hun er alltid veldig påpasselig med å logge seg ut. Og om hun skulle glemme det, er liksom det første hun sier når jeg tar pcen "logg meg ut fra fb" så jeg vet ikke. Anonymous poster hash: 0ed9e...622
Gjest Evelynita Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Det virker absolutt mistenksomt :/ Du får se hva hun sier, du kjenner henne jo så du er vel i stand til å se om det hun sier er sant eller ikke.. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Jeg satt på pcen og skulle logge inn på facebook, da jeg ser at kjæresten har glemt å logge seg ut. Klarte ikke å dy meg og finner meldinger fra eksen hennes. Hun har selv sagt til meg at hun ikke har kontakt med eksen. Sier til meg ofte at jeg er den eneste og alt det der... Nyeste melding var under en uke gammel. Hun hadde også slettet masse meldinger, det så jeg, fordi det første som var skrevet dem i mellom var noe sånt som: "Trenger du egentlig å si mer? ;)" og dette hadde kjæresten min skrevet, for under en uke siden. Hun driver også og kaller eksen for vennen, skriver at hun bryr seg om eksen osv. Nå har jeg vanvittig vondt. Jeg føler at hun skjuler noe. Hvorfor skulle hun slette meldinger om det ikke var noe privat der? Jeg har aldri gjort noe sånt som dette før. Fikket ordentlig slag i magen da jeg fikk se det her. Hva skal jeg gjøre? Si rett ut at jeg leste meldingene mellom hun og eksen? Jeg må ha svar på hva dette her betyr men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå fram.. Anonymous poster hash: 0ed9e...622 Det kan bety: - Eksen er fremdeles kjær i henne, og har skrevet meldinger med slikt innhold. Hun har svart at hun bryr seg om ham (som medmenneske, glad i ham for fortiden etc., men ikke som kjæreste..). - Eksen er fremdesl glad i henne, og har skrevet meldinger om det. Hun er like glad i ham etc. - Eksen er ikke glad i henne, men hun elsker ham - og ikke deg.... Eller mye annet... Det du må spørre deg selv er hva som er lurt å gjøre. Hvis hun finner ut at du har "snoket" og hun ikke har gjort noe galt, så kan hun bli drittlei av en sjalu mann, og stille kritiske spørsmål om deres forhold e.l. Om hun har gjort noe galt, så kan din evt. konfrontasjon få henne til å bestemme seg for ham andre. Osv. Anonymous poster hash: f9357...8a3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Mange fine svar her, tusen takk. Ja, jeg sitter også å funderer på hva som er lurt å gjøre. Men jeg vet selv, at om jeg ikke konronterer henne, kommer jeg ikke til å tenke på annet framover. Hun hadde også skrevet noe om "hørte at du og X hadde det gøy forrige helg ;)" til eksen sin. Hva faen!! For meg høres hun jo sjalu ut! Anonymous poster hash: 0ed9e...622
Gjest Evelynita Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Hvor lenge var de sammen og hvor lenge er det siden det ble slutt mellom dem?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Mange fine svar her, tusen takk. Ja, jeg sitter også å funderer på hva som er lurt å gjøre. Men jeg vet selv, at om jeg ikke konronterer henne, kommer jeg ikke til å tenke på annet framover. Hun hadde også skrevet noe om "hørte at du og X hadde det gøy forrige helg ;)" til eksen sin. Hva faen!! For meg høres hun jo sjalu ut! Anonymous poster hash: 0ed9e...622 Og det kan bety - enten: - Jeg er sjalu.. - Jeg unner deg å finne noen andre... Sjalusien spiser deg nok opp nå, og forholdet deres vil nok ikke vare lenge. Anonymous poster hash: f9357...8a3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 De var sammen i noen år.. Har vært slutt i ca halvannet år. Anonymous poster hash: 0ed9e...622
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Ut fra det du skriver, dvs. sjalusien/mistroen du viser, så er det nok best at du sier i morgen at det er slutt. Anonymous poster hash: f9357...8a3 1
Alina X Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 Herregud kast ut det svinet, han fortjener deg ikke, han er garantert utro forbanna gri...ånei vent.. du er mann? Det er nok ingenting, de er nok bare venner. Anonymous poster hash: 6f082...12a Åhå...hadde dette vært en kvinne som skrev så hadde det vært 20+ meldinger fra menn her inne om at hun snoker og ikke er til å stole på,men siden han er mann så er det plutselig ok å snoke.... 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Ut fra det du skriver, dvs. sjalusien/mistroen du viser, så er det nok best at du sier i morgen at det er slutt. Anonymous poster hash: f9357...8a3 Tillegg: Du stoler ikke på kjæresten din. Hun kan sikkert finne på en eller annen god unnskyldning for facebook-meldingene eller hun kan gå i forsvar å få deg til å føle deg som en dritt som stiller spørsmålstegn. Uansett, så blir det slik at * hvis hun lyver, så fortjener ikke du henne eller * hvis hun snakker sant, så fortjener hun ikke deg.... Derfor er det bare å gjøre det slutt i morgen. Glad for at jeg og mannen min ikke er slik mot hverandre, og derfor har et godt forhold til hverandre etter 30 år. Med din sjalusi og mistenksomhet, og kanskje dårlige valg av partner, vil du nok aldri oppleve noe slik..... (Vær klar over at jeg i svarene her har vært ute etter å provosere deg, for at du kanskje kan finne ut hva du egentlig ønsker... Håper du finner ut av det...????) Anonymous poster hash: f9357...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå