AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 I sommer var jeg og et par av mine venninner på samme sted som Per og hans kamerat, "Pål". Da var det lenge siden jeg hadde møtt Pål, og jeg reagerte på måten han var på. Jeg og Pål har ikke møtt hverandre så veldig ofte, men da vi møttes i sommer, følte jeg han gliste og hilset på en annen måte enn tidligere. Jeg tenkte med en gang på meldingene jeg har vekslet med Per. Ved et par anledninger har det inkludert bilder. Er det sannsynlig å tro at Per har vist meldingene til Pål og vist ham bildene, og det er grunnen til hvorfor Pål hilste på meg på den måten, eller er det mer sannsynlig å tro at Per bare har fortalt Pål om hva han synes om meg? Pål har nå fått seg kjæreste. Til alt overmål bor jeg og kjæresten til Pål i samme område. Vi har ikke blitt presentert for hverandre, men etter som vi stadig møtte på hverandre på gaten, begynte vi å hilse. Ved en anledning traff jeg Pål og kjæresten sammen på gaten. Og etter den gangen føler jeg at hun ser på meg på en annen måte - mer "tilstedeværende" på et vis. Hvor sannsynlig er det at Pål har fortalt kjæresten sin om "forholdet" mellom meg og Per? Ser selv at jeg muligens fremstår som veldig paranoid, men jeg som jente forteller jo alt til mine venninner, og dermed lurer jeg på om gutter også forteller om langvarige flørter til sine kamerater. (Reposter i håp om å få noen seriøse svar...)Anonymous poster hash: acbd8...85a
Marie90 Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Det avhenger vel av flere ting. Hvor nært vennskap to menn har. Hvor pålitelig forholdet mellom deg og "Per" er. Har man en kjæreste, deler man ikke slikt. Om man bare dater eller har noe casual på gang så kan det gå begge veier - avhengig av hvordan han ser deg. Hvis det er veldig casual ser han vel ingen grunn il å beskytte deg. Ellers avhenger det av hans eget syn på slikt og hva slags bilder det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Deler ingenting annet enn eventuelt "ja" eller "nei" til spørsmål om jeg er i et forhold. Anonymous poster hash: eb0c5...d26 2
Marie90 Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 (endret) Deler ingenting annet enn eventuelt "ja" eller "nei" til spørsmål om jeg er i et forhold. Anonymous poster hash: eb0c5...d26 Er du TS? Hva betyr det? Er du i et forhold med Per eller er du singel? Endret 1. november 2013 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Er du TS? Hva betyr det? Er du i et forhold med Per? Eller noen andre? Det der var ikke meg (ts), nei. Anonymous poster hash: acbd8...85a
Marie90 Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 (endret) Det der var ikke meg (ts), nei.Anonymous poster hash: acbd8...85a Ok...skjønner ikke hva det hadde med tråden å gjøre. Endret 1. november 2013 av Marie90
Gjest hogwash Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Ok...skjønner ikke hva det hadde med tråden å gjøre. Det var da svar på det TS spurte om? Jeg deler heller ikke detaljer og ihvertfall ikke bilder. 3
Gjest .-L-. Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 (endret) Er nok ikke så uvanlig at gutter deler røverhistorier med hverandre Er ganske artig. Endret 1. november 2013 av .-L-. 1
Marie90 Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Det var da svar på det TS spurte om? Jeg deler heller ikke detaljer og ihvertfall ikke bilder. Det virket spesielt. Man er vel ikke særlig nære venner om man bare si er"ja" eller "nei" til om man er i et forhold uten at engang kameraten vet hvem kjæresten er. Jeg sier ikke at det er normalt å dele detaljer og bilder men litt mer enn "har en kjæreste" - hvilket er hva man stort sett sier til bekjente eller slektninger. De fleste gutter jeg kjenner vet navnet på kameratenes kjærester, har møtt dem et par ganger og vet stort sett litt om dem.
Bjørkeris Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Jeg deler ikke noe som er privat. Enkelt og greit. Noen ganger har venner delt ting med meg, og det får meg til å føle meg skikkelig utilpass.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Er du TS? Hva betyr det? Er du i et forhold med Per eller er du singel? Nå skal jeg lære deg noe.... Nederst har alle anonyme et nummer. TS er: Anonymous poster hash: acbd8...85a Han du spør om er Ts er: Anonymous poster hash: eb0c5...d26 Hvis du ser på de to siste numrene, så ser du at det er forskjellig. Dvs. "ikke TS". Nå vet du det til en annen gang.... Anonymous poster hash: 92d98...55b
Marie90 Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Nå skal jeg lære deg noe.... Nederst har alle anonyme et nummer. TS er: Anonymous poster hash: acbd8...85a Han du spør om er Ts er: Anonymous poster hash: eb0c5...d26 Hvis du ser på de to siste numrene, så ser du at det er forskjellig. Dvs. "ikke TS". Nå vet du det til en annen gang.... Anonymous poster hash: 92d98...55b Jeg skjønner det, men har sett flere tråder der det er forskjellige nummer fra samme person, antakelig fordi de skifter hvor de svarer fra. Var bare et så lite forklart svar at jeg måtte sjekke 1
Mike Waters Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Jeg deler ytterst lite med kompiser hva angår tredjepersoner. Å dele intime bilder og sms'er av privat art er fy-fy i min bok.
Gjest .-L-. Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Jeg deler ytterst lite med kompiser hva angår tredjepersoner. Å dele intime bilder og sms'er av privat art er fy-fy i min bok. Bilder og personlige ting hun sier om seg selv er fy fy her. Tulle tekster har jeg ikke noe i mot å vise.
Mike Waters Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Bilder og personlige ting hun sier om seg selv er fy fy her. Tulle tekster har jeg ikke noe i mot å vise. Sant nok, men jeg må innrømme at jeg sjeldent er i situasjoner hvor det er naturlig å vise frem private samtaler og/eller bilder enten de er av intim eller ikke-intim karakter. Kansje jeg er utdatert og kjedelig, eller evt. begge deler
Gjest .-L-. Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 (endret) Sant nok, men jeg må innrømme at jeg sjeldent er i situasjoner hvor det er naturlig å vise frem private samtaler og/eller bilder enten de er av intim eller ikke-intim karakter. Kansje jeg er utdatert og kjedelig, eller evt. begge deler Har en kompis som synes det er gøy å tulle, er en lite greie vi gjør Av og til har vi vist tulletekster vi har med andre. Hvis jeg snakker "grisete" med en jente på meldinger liker jeg ikke å dele det med kamerater, men har ikke imot å fortelle røverhistorier fra byturer. Endret 1. november 2013 av .-L-. 1
Mike Waters Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Har en kompis som synes det er gøy å tulle, er en lite greie vi gjør Av og til har vi vist tulletekster vi har med andre. Hvis jeg snakker "grisete" med en jente på meldinger liker jeg ikke å dele det med kamerater, men har ikke imot å fortelle røverhistorier fra byturer. Jeg ser ikke noe galt i det
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #18 Skrevet 2. november 2013 Jeg deler ytterst lite med kompiser hva angår tredjepersoner. Å dele intime bilder og sms'er av privat art er fy-fy i min bok. Bilder og personlige ting hun sier om seg selv er fy fy her. Tulle tekster har jeg ikke noe i mot å vise. Betryggende å høre. Men er det sannsynlig å tro at kameraten vet at vi "holder på"? (Til tross for at vi ikke direkte har vært på date ennå.) Han har jo vært til stede et par ganger når vi har vært sammen, så han har jo sett hvordan han oppfører seg rundt meg. (Har fått høre av andre utenforstående at han "lyser opp" når jeg kommer inn i rommet.) -leser kamerater hverandre på den måten? En annen hendelse som får meg til å lure hva kameraten vet, er at flørten min under en klem holdt rundt meg og ledet meg slik at vi snudde 180 grader og han ble stående med ansiktet mot kameraten (og jeg da med ryggen mot kameraten). Da vi "løste opp" klemmen, klapset han meg på rumpa. Kan dere tenke dere hvorfor han snudde oss? Ville han ha blikkontakt med kameraten - i såfall - hvorfor? Selvfølgelig kan ikke dere svare sikkert hva han tenkte, men du som mann, kan kanskje bedre skjønne noe av baktanken?Anonymous poster hash: acbd8...85a
Amphitrite Skrevet 2. november 2013 #19 Skrevet 2. november 2013 (endret) Det kommer vel like mye an på som med oss jenter, det. Samboeren min og noen av kompisene hans deler veldig mye med hverandre. Edit: Dog, han deler ikke bilder av meg (uten å spørre først ) Endret 2. november 2013 av Amphitrite
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #20 Skrevet 2. november 2013 Ved en anledning traff jeg Pål og kjæresten sammen på gaten. Og etter den gangen føler jeg at hun ser på meg på en annen måte - mer "tilstedeværende" på et vis. Anonymous poster hash: acbd8...85a Snakket du med Pål eller sa du bare hei til dem i forbifarten? Enten så hun at dere kjenner hverandre litt, eller så sa han det sikkert til henne. At Per er deres felles bekjente eller noe.. Folk man vet kjæresten kjenner, er man vel mer tilstedeværende med, enn at man bare automatisk sier hei når man ser et kjent fjes (nabo og andre man ser ofte). Sånn er i hvert fall jeg. Anonymous poster hash: 7050c...967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå