AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg fødte for 2,5 uker siden og sluttet å blø i går, men det kommer ennå litt gamle blodrester ut. Men det klør noe veldig! Hvor fort gror det hvor man er sydd? Men jeg lurer på om det kan være sopp siden underlivet mitt ikke er vant med bind så lenge. Kan jeg behandle med canesten trur dere eller kan man ikke det under "renselsen"?Anonymous poster hash: 03bee...e8b
Silfen Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Det kan være bindbruk uten at det trenger være sopp med i bildet. Jeg klør ganske godt etter hvert ved bruk av bind og det bare etter en liten uke.
Longgone Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Det skjedde med meg også men jeg byttet til bittesmå truseinnlegg og det hjalp. Det går vell greit hvis du ikke blør noe særlig lengre?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Joda det kan være bare binda. Men jeg klør aldri når jeg bruker bind under mensen. Sov uten bind/innlegg i natt men kan bruke små innlegg nå ja.Anonymous poster hash: 03bee...e8b
Nerine_ Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Det kan godt være at stingene klør om du ble sydd. Helt vanlig at ting som gror klør.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Det kan godt være at stingene klør om du ble sydd. Helt vanlig at ting som gror klør.signerer denne. Anonymous poster hash: a76be...e07
Mus-Katt Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Jeg klødde meg ihjel, og blødde i 4 uker så jeg brukte mye bind. I tillegg hadde jeg noen kraftige sting, tror det var en kombinasjon der. Jeg brukte etterhvert Bepanthen eller også Sinksalve, og da ble det mye bedre. Pass på å være tørr etter dusj, og så smør på kremen =)
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Det pleier og klø veldig når sår gror, er sikket ikke sopp. Anonymous poster hash: 88426...02b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Har prøvd sink og det svei veldig, men det var i forrige uke når jeg var sår. Er ikke sår lenger. Jeg får veldig lett sopp da, kan ikke bruke tampong under mensen fordi det er soppgaranti for meg. Men trenger ikke være sopp nå. Skal studere meg litt, om jeg har utflod.Anonymous poster hash: 03bee...e8b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Når gror egentlig stinga da? Etter de har falt ut? Har aldri sydd førAnonymous poster hash: 03bee...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå