AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg vet ikke hva som har skjedd, men noe er endret og han gir meg ikke oppmerksomhet lenger. Snarere tvert imot, han nyter at jeg kjemper alt jeg har for å beholde ham. Samtidig er det en der ute som elsket meg før, som jeg har så lyst til å kontakte igjen. En som alltid gav meg alt. Men jeg vil ikke være utro, jeg vil ikke ha disse tankene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Kommunikasjon hjelper ikke, har tatt dette opp med min kjæreste flere ganger, og han avviser stadig med unnskyldninger, og så bedrer han seg..... for en liten stund. Har det så tungt nå Er redd for å ta feil valg. Anonymous poster hash: cb3fb...a98
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Hei TS. Jeg får inntrykk av at det er litt kaos i ditt følelsesliv og tankene dine. La meg prøve å klargjøre litt: - Du har en kjæreste som du kjemper for å beholde nå. - Han gir deg ikke oppmerksomhet, men nyter den oppmerksomheten du gir - Det er en annen mann i bildet som har elsket deg før - Du vil kontakte denne mannen. Hvorfor vil du kontakte denne mannen hvis du samtidig ønsker å beholde din kjæreste? Hvorfor må du kjempe for kjæresten din? Hva har skjedd mellom dere? Hvis du er i et ulykkelig forhold hvor du ikke blir verdsatt eller respektert, bør du vurdere å ta en prat med kjæresten din for å slå opp. En rolig og fornuftig samtale der du forklarer at du ikke vil ha det på denne måten i et forhold og må derfor gå. Når det gjelder den andre mannen, så virker det som om du tenker på han bare fordi du har det vondt nå. At du vet at den andre mannen kan gi deg oppmerksomheten du søker etter. Men hvis denne mannen elsker deg fortsatt, så er det feil av deg å oppsøke han for å tilfredsstille ditt oppmerksomhetsbehov. Så du bør ikke kontakte han. Ikke nå. Vær singel en liten stund først. Anonymous poster hash: b9d46...399 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Kanskje du skal kommunisere med kjæresten din? Lurt å finne ut hva dere skal gjøre, for det kan ikke være sånn som dette. Anonymous poster hash: caf2a...23b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Takk for et kjempefint svar! <3 Helt korrekt det du sier, det er egoistisk av meg å ønske å kontakte min gamle flamme. Jeg vet ikke hva som har skjedd mellom min kjæreste og meg, men han er avvisende og uinteressert. Vært slik et par uker, uten noen synlig trigger. Han svarer meg ikke når jeg spør hva som er galt. Jeg begynner å vurdere å pakke sakene mine og dra, men er redd for å ende opp med å angre på valget mitt. Anonymous poster hash: cb3fb...a98
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Takk for et kjempefint svar! <3 Helt korrekt det du sier, det er egoistisk av meg å ønske å kontakte min gamle flamme. Jeg vet ikke hva som har skjedd mellom min kjæreste og meg, men han er avvisende og uinteressert. Vært slik et par uker, uten noen synlig trigger. Han svarer meg ikke når jeg spør hva som er galt. Jeg begynner å vurdere å pakke sakene mine og dra, men er redd for å ende opp med å angre på valget mitt. Anonymous poster hash: cb3fb...a98 om han ikke vil mer, så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Men spør han hva han vil du. Anonymous poster hash: caf2a...23b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville føst og fremst tatt litt avstand for å vise han at du ikke lar deg herse med. Om han virkelig bryr seg vil han nok gjøre sitt aller beste for å beholde deg. Men et tips kan være å passe på å si hva du føler og hvordan han kan forbedre seg uten å virke anklagene, da går han automatisk i forsvarsposisjon og vil mest sannsynelig fokusere mer på å forsvare seg. Vet ikke så mye om hvordan dere kommuniserer men jeg vet ihvertfall av egen erfaring at det virker bra å tenke slik Uansett lykke til og håper det ordner seg mellom dere !Anonymous poster hash: a3838...f1c 2
Anders42 Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 Kan det være at han har mistanker om kontakt mellom deg og din ex kanskje ?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Dump ham! Anonymous poster hash: e4e74...a16
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Spør ham hvorfor han gir blaffen i deg. Får du ikke noe svar, sier du hadet bra og stikker av. Anonymous poster hash: d780e...68e 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Enig med AB over meg,er han ikke villig til å sammerbedie så drit i han. Si at du vurderer å forlate han og be han gi deg grunner for å bli.. Anonymous poster hash: f2851...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå