Gå til innhold

3 samleier under eggløsning. Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har nå hatt 3 samleier under eggløsninsperiodeno og lurer på hvor stor sjangsen er for at jeg er gravid? Krysser alt som finnes på kroppen nå, tror jeg! Er det mange som har blitt gravide på første forsøket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har nå hatt 3 samleier under eggløsninsperiodeno og lurer på hvor stor sjangsen er for at jeg er gravid? Krysser alt som finnes på kroppen nå, tror jeg! Er det mange som har blitt gravide på første forsøket?

Over 3 dager da eller?

Anonymous poster hash: 3d1d2...dc7

Skrevet

Hvorfor bruker du ikke prevensjon? Er jo ganske idiotisk av deg å ikke bruke det.

Du kan ta angrepille nå, men det er nok en viss sannsynlighet for at du er gravid. Ta en test om 2-3 uker.

Anonymous poster hash: 25acc...7d8
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor bruker du ikke prevensjon? Er jo ganske idiotisk av deg å ikke bruke det.

Du kan ta angrepille nå, men det er nok en viss sannsynlighet for at du er gravid. Ta en test om 2-3 uker.

Tror hun ønsker å bli gravid?

Anonymous poster hash: de3cc...4c6

• Liker 4
Skrevet

Nei, fordelt utover, ikke på rad. Har også har hatt samleie noen dager før eggløsningen..

Over 3 dager da eller?

Anonymous poster hash: 3d1d2...dc7

Skrevet

Sjansen er 54,8750283742947 prosent.

Eller, det kan faktisk ingen av oss vite. Det der avhenger av en hel haug med individuelle og tidsspesifikke faktorer.

Anonymous poster hash: f7847...98f
  • Liker 2
Skrevet

Sjansen er 54,8750283742947 prosent.

Eller, det kan faktisk ingen av oss vite. Det der avhenger av en hel haug med individuelle og tidsspesifikke faktorer.

Anonymous poster hash: f7847...98f

Statistisk sett er jo sjangsen 25% da, men ja statestikk kan aldri benyttes på enkeltindivider. Det er mikevel et godt ca tall å ta utgangspunkt i.

Anonymous poster hash: a3d86...a02

Skrevet

Når alle forhold er optimale som det så fint heter så er det 25% sjanse for å bli gravid om man klaffer med eggløsningen. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 14302...550

Skrevet

Hvorfor er det så mange som tror at KG er en graviditetstest?

• Liker 8
Gjest BettyBoop
Skrevet

ehh tolka det som om det er nettopp gravid hun prøver på å bli...
Skrevet

20-25 % sjanse dersom begge parter er normalt/veldig fertile.

Skrevet

Ja jeg er gravid, etter første gang jeg hadde ubeskytta sex på 3 år. Hadde sex på eggløsningsdagen, og kjøpte også en angrepille morgenen etter. Så det er fult mulig.

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

Irrlys, moderator.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Når alle forhold er optimale som det så fint heter så er det 25% sjanse for å bli gravid om man klaffer med eggløsningen. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 14302...550

ikke mer??
Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk.. to ganger på et halvt år. Mista første gangen. Så godt mulig du er gravid. Hver fjerde ca blir det siden stattestikk en sier sjansen er 25%:)

Skrevet

:klaske:

Skrevet

Kommer vel an på hvor lenge det er siden du sluttet med prevensjon, men ja, sjansen er jo ganske stor da :) krysser finger for deg :)

Skrevet

Hehe, så typisk å anta at en graviditet er uønsket! Tror nok TS PRØVER å bli gravid, så hadde jo vært dumt å ta angrepille da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...