Gå til innhold

Tannbleking hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da er det endelig min tur <3

Men jeg vil ha hvite tenner til bryllupet!!!

Skal gifte meg i sommer, men tenkte det sikkert er lurt å forsöke tannbleking nå allerede slik at jeg er sikker på at jeg får ett fint resultat.

Jeg leste i flere blogger at de anbefalte http://www.dentasy.no/. og bloggene hadde også rabatt kode :danse:

Så jeg lurer på om det er noen andre som har forsökt dentasy? eller kan anbefale et merke de er fornöyd med?

på forhånd takk :)

Skrevet

White strips ( må bestilles i usa) er de mest solgte i usa. Har prøvd flere som de selger i norge men de blir det ikke bra med( flekkete)

Skrevet (endret)

Jeg har brukt Whitestrips... Er en del som selger dem på Finn.no. Fungerer greit, men langsomt (alle strips gjør det!). Personlig har jeg foretrukket å bleke hos tannlege for ca. 4000,-, fordi resultatet er instant, og blir ekstremt mye sterkere. Avhenger dermed av hvor mye hvitere du ønsker at tennene skal bli, hvor mye tid og penger du har til rådighet, og om du takler litt ising. (Dersom du skal bleke hos tannlege lønner det seg å sjekke etter hull først, forresten, da det angivelig er en dårlig idé å bleke da - tipper det kan forverre/smerte en del.)

Obs: Jeg oppleve en hel del ising ved begge typer bleking, så anbefaler å skaffe en fluorskyll med høyt fluorinnhold på apoteket, og bruke den hver dag både før og etter du starter bleking.

Lykke til. :)

Endret av Cerasus
Skrevet

Jeg prøvde Whitestrips og syns de var fæle.

På Vita får du kjøpt Smilelab, som ikke er ubehagelige å ha på seg, ikke dyre (499,-) og fungerer kjempebra. Kan bleke tennene i løpet av en uke eller to, og senere bare touche opp hvis jeg skal noe spesielt!

Skrevet (endret)

Jeg prøvde Whitestrips og syns de var fæle.

På Vita får du kjøpt Smilelab, som ikke er ubehagelige å ha på seg, ikke dyre (499,-) og fungerer kjempebra. Kan bleke tennene i løpet av en uke eller to, og senere bare touche opp hvis jeg skal noe spesielt!

Den eneste Whitestrips-typen jeg har likt er den med "advanced seal", for den er litt stiv, men samtidig lett å forme. Den sitter veldig godt på tennene, føles litt voksaktig på en måte...

Smilelab har jeg ikke prøvd ennå selv. :)

Endret av Cerasus
Skrevet

Den eneste Whitestrips-typen jeg har likt er den med "advanced seal", for den er litt stiv, men samtidig lett å forme. Den sitter veldig godt på tennene, føles litt voksaktig på en måte...

Smilelab har jeg ikke prøvd ennå selv. :)

Hmm, den med "advanced seal" har ikke jeg prøvd. Skal gi den en sjanse :rolleyes:

Skrevet

Smilelab er IKKE bra... Gir flekker på tennene, og etter noen mnd så fordeler innholdet i "pakkene" seg i forskjellige klumper. Som gjør at man selv må fordele kremen på plastikken igjen..

Har tenkt å gå å gjøre det profesjonelt heller, jeg.

Skrevet

Jeg bruker White strips og kjøper disse veldig billig på ebay. Superfornøyd! Blir veldig hvite på kort tid (jeg trenger ikke å bruke mer enn havlparten av stripsene..) Samboer bleket tennene hos tannlegen samtidig som jeg brukte disse, og mine tenner ble hvitere og holdt lenger. Har jo mye med tennene å gjøre selvsagt, men moro å sammenlikne uansett. Han betalte over 20 ganger så mye som meg for det! Har også prøvd smilelab, og fikk flekker på tennene som jeg slet med å bli kvitt....

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har prøvd det Whitestrips greiene, men opplevde at tannkjøttet ble veldig sårt og i tillegg merket jeg at tenne iset av ingenting! :/

Skrevet

Jeg har prøvd både smile lab og 3D white strips og likte best smile lab da jeg syntes de hadde best virkning. Har også litt problemer med at stripsene ikke sitter godt nok på tennene. Men kanskje jeg skal prøve advanced seal om de sitter bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...