Wilma84 Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Som overskriften sier. Er 12 dpo og hadde masse rosafarget utflod i sted. Er det mensen som er på vei, og muligheten for en graviditet er slutt for denne gang? Har ennå ikke hatt mensmurringer som jeg vanligvis har noen dager før mens. I tillegg har puppene mine vokst minst en str siste to ukene.
bib_84 Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Pleier du å ha denne typen utflod til vanlig? Jeg har aldri vært gravid, men har jo hørt at det er vanlig med småblødninger fordetom. Jeg pleier å ha rød/brun utflod før mens, men har fremdeles ikke sett noen tegn til det (jeg er også 12dpo).
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #3 Skrevet 1. november 2013 Hei. Jeg lurer i grunn på det samme. Har fått litt slimette utflod idag, med bittelitt blod. (Ikke mye). Er på dag 12 etter innsett.. men min sykepleier sa at jeg måtte teste på testdagen uansett om jeg fikk blødning før testdag. Kunne ha blødninger fordi om man var gravid. Vet ikke hvor ofte dette skjer men? Anonymous poster hash: d069e...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå