Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Blir kanskje overtallig på jobben om et par år, ikke noen økonomisk krise, får pakke, men hva skal jeg gjøre??? Det må eventuelt bli å ta en ny utdanning, har noen fra før, men det er mer sånne ubrukelige cand.mager og sånt... Er kreativ og impulsiv og ikke veldig strukturert... Vel, satser ikke på noen yrkestips herfra, men hva ville dere gjort hvis dere fikk tre års lønn som pakke? Utbetalt hver lønningsdag?
Arkana Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Tatt meg en ferie og etterhvert begynt i ny jobb og spart pengene jeg fikk i pakken.
Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Hva slags jobb? Hvis du skulle begynt på nytt med utdanning?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Hvis du får tre års lønn, har du vært heldig med sluttpakka. Det er en god avtale! Personlig tror jeg at jeg også ville startet med en lengre ferie mens jeg tenkte meg litt om. Så ville jeg ha søkt jobber eller begynt på mer utdannelse. Nå vet jo ikke jeg hva du jobber med, men er det ikke mulig å ta en utdannelse som er relevant i forhold til det du kan fra før. Kanskje du kan gjøre deg mer attraktiv på arbeidsmarkedet ved å videreutdanne deg innen det du har jobbet med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå