AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har sendt 3 mld til han jeg holder på med i dag (ja, vi holder på. Trenger ikke tips om at han ikke er interessert osv.) Første mld sendte jeg i formiddag, siden jeg vet han liker å få beskjed tidlig hvis vi skal finne på noe. Han pleier også å svare på mld innen rimelig tid. Sendte så en mld senere, og deretter en til. Gjorde det fordi vi snakket om forrige dag at vi kunne finne på noe i dag. Er det ok at jeg ringer han nå? Ønsker kun ja eller nei svar. Kan også si at jeg ikke før har "mast" så mye. Anonymous poster hash: 1c6e4...de4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Ja. Anonymous poster hash: 43317...ccc
kareen Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Svarte han på noen av disse meldingen? Hvis ikke så ringer du IKKE, da er han ikke interessert. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Dersom han ikke har svart i hele dag, er det garantert en årsak til dette. Og det er ikke nødvendigvis det samme som at han ikke er interessert. Jeg hadde ikke ringt, men ventet og sett om jeg hørte noe i morgen. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Det er jo sent på kvelden nå. Er det ikke for sent? Anonymous poster hash: 86f0b...f16
Silvermist Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke ring. Dersom jeg fikk 3 meldinger og det ikke passet å svare av en eller annen grunn, så hadde jeg fått veldig avsmak av at flørten ringte i tillegg. Det blir for mye. Enten passer det ikke eller så er han ikke interessert. Det passer ikke bedre, og han blir heller ikke mer interessert, av en fjerde henvendelse. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg personlig hadde stoppet etter EN melding..... men det er meg, da. Prøver å ta litt hensyn til at folk kanskje ikke er interessert... Anonymous poster hash: c5368...fb2 1
Marie90 Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Han har ikke svart på noen av disse? La det ligge. Kan knapt tro hvor frempå folk er. Det er to muligheter: - Han er ikke interessert. - Han har ikke tilgang til tlf. Førstnevnte er mest sannsynlig, men uansett hva det er så vil det ikke løses av å ringe. 1
ms.mini Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Ikke ring/sms han ned.. Da virker du bare desperat. Gi han litt tid. Kanskje han trenger tid på å finne ut om han egentlig vil noe med deg? Hvis ikke har han bare ikke tilgang til mobilen/er opptatt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå