tom1986 Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Herre gi meg styrke. Hva er det med kvinner og deres enorme eksponeringsbehov på sitt barns vegne? Å få en unge er ingen prestasjon; det har bokstavelig vært gjort milliarder av ganger tidligere... Har også sagt til hun som blir mor til mitt barn at det er helt uaktuelt å legge ut babybilder på facebook. 1
Tabris Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Hva skjer med enkelte menns eksponeringsbehov når det gjelder å fortelle til det kjedsommelige hvor fæle og dumme vi kvinner er? Tomme-Tom, du er bare kjedelig nå. 15
Labbefrøken Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 HVa er det som kan kalles en prestasjon da? Har du noen eksempler?
Gjest Riskjeks Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 HVa er det som kan kalles en prestasjon da? Har du noen eksempler? At han har fått seg dame? Det må da kunne kalles en prestasjon 16
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Herre gi meg styrke. Hva er det med kvinner og deres enorme eksponeringsbehov på sitt barns vegne? Å få en unge er ingen prestasjon; det har bokstavelig vært gjort milliarder av ganger tidligere... Har også sagt til hun som blir mor til mitt barn at det er helt uaktuelt å legge ut babybilder på facebook. Hva i alle dager er det med deg som tror at du bestemmer over moren til barnet ditt? Anonymous poster hash: 0e660...dff 6
pinar Skrevet 1. november 2013 #7 Skrevet 1. november 2013 At man ikke ønsker masse babybilder på fb er vel helt forståelig. Svært mange er jo ekstreme på den fronten. 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Herre gi meg styrke. Hva er det med kvinner og deres enorme eksponeringsbehov på sitt barns vegne? Å få en unge er ingen prestasjon; det har bokstavelig vært gjort milliarder av ganger tidligere... Har også sagt til hun som blir mor til mitt barn at det er helt uaktuelt å legge ut babybilder på facebook. Det å få barn er absolutt en prestasjon, mener jeg. Ofte vil man dele nyheten og er bilde med andre. Det er forskjell på å dele et par bilder og å legge ut ukentlig/månedlig nye bilder av barnet i FB! Greit at du ikke vil at barnet ditt skal være avbildet i FB men barnets mor har rett til selv å vurdere om hun vil legge ut noen bilder.
AmandaVI Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 I min tantes tilfelle er det hun som legger ut mest bilder av barnebarnet sitt, mens foreldrene kan spare seg. Merkelig...
Nerine_ Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Er det ikke akkurat det som er meningen med facebook da, å dele store og små ting fra hverdagen? Jeg tenker at folk som har noe imot at andre legger ut bilder av barn, hva de spiser til middag osv ikke har noe på facebook å gjøre. De har åpenbart ikke skjønt poenget med hele greia. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Er du som mann litt misunnelige? Å bære frem og føde et barn ER en prestasjon! Du som mann vil aldri kunne forestille deg det. Når du har fått et barn vil du være sårbar resten av livet. Det er så mye følelser involvert. Og det er fysisk tøft å gå gravid og føde. Det er en grunn til at det var oss kvinner som fikk den oppgaven.Anonymous poster hash: bd425...aca 4
Gjest Badebuksa Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Jo, det skal jeg si deg: De har gått og ruget i (gjennomsnittlig) 9 mnd, kanskje med mye kvalme, bekkenløsning, restriksjoner på mat, drikke og livet ellers, vært tunge i lang tid, de har presset en baby ut gjennom vaginaen (eller blitt kuttet opp i magen), og nå er de stolte av ungen sin. Utrolig stolte. Så la nå mødrene få lov til å være stolte og skryte, eller hva? Vil du ha noe å hakke på, gå og finn deg en løk. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 Hva i alle dager er det med deg som tror at du bestemmer over moren til barnet ditt? Anonymous poster hash: 0e660...dff Når det gjelder deres felles barn har han like mye medbestemmelsesrett som det hun har. Er det ikke akkurat det som er meningen med facebook da, å dele store og små ting fra hverdagen? Jeg tenker at folk som har noe imot at andre legger ut bilder av barn, hva de spiser til middag osv ikke har noe på facebook å gjøre. De har åpenbart ikke skjønt poenget med hele greia. For det er bare ett poeng med facebook og en måte å bruke den på, og det er det opp til deg å bestemme? J Anonymous poster hash: 5184b...daf 1
Nerine_ Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 (endret) .For det er bare ett poeng med facebook og en måte å bruke den på, og det er det opp til deg å bestemme? J Anonymous poster hash: 5184b...daf Nei det var vel ikke akkurat det jeg sa? Men så står det på forsiden til facebook; Facebook hjelper deg med å holde kontakten og dele informasjon med menneskene i livet ditt Så det betyr vel at man står fritt til å dele det som opptar en i hverdagen Endret 1. november 2013 av Nerine_
tom1986 Skrevet 1. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. november 2013 Jo, det skal jeg si deg: De har gått og ruget i (gjennomsnittlig) 9 mnd, kanskje med mye kvalme, bekkenløsning, restriksjoner på mat, drikke og livet ellers, vært tunge i lang tid, de har presset en baby ut gjennom vaginaen (eller blitt kuttet opp i magen), og nå er de stolte av ungen sin. Utrolig stolte. Så la nå mødrene få lov til å være stolte og skryte, eller hva? Vil du ha noe å hakke på, gå og finn deg en løk. Big deal. Kvinner har aldri opplevd ballespark og skikkelige smerter.
Nerine_ Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Big deal. Kvinner har aldri opplevd ballespark og skikkelige smerter. Nei for en fødsel er ikke skikkelige smerter?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Big deal. Kvinner har aldri opplevd ballespark og skikkelige smerter. Nei, for noen av oss har selvsagt ikke så sterke mensensmerter at vi besvimer og kaster opp . Og dessuten: kjæresten min har aldri opplevd et skikkelig ballespark fordi han passer på ballene sine. Kanskje noe du kan lære av. Anonymous poster hash: 288c5...2bb 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 Big deal. Kvinner har aldri opplevd ballespark og skikkelige smerter. må man ikke ha baller for å oppleve det? ikke snakk om ting du ikke forstår deg på! Anonymous poster hash: 5c0d5...abf 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Big deal. Kvinner har aldri opplevd ballespark og skikkelige smerter. Morsomt det der. Forskning viser at kjønnene opplever smerte forskjellig nettopp fordi for kvinner er smerte noe vi vet vi må leve med, som menstrasjon og svangerskap. Det er ikke dermed sagt at disse er mindre. Anonymous poster hash: de8e2...603 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå