AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Har datet en mann i 1 og 1/2 måned nå, vi kjenner hverandre fra før, og nå etter vi begynte å date har vi møtt hverandre 4 ganger. Alle fire gangene har vært utrolig koselige, vi har en veldig god kjemi og det er uten tvil noe der. Han er fra og bor på hjemplassen min, mens jeg bor 4 timer unna med bil, så derfor får vi ikke sett hverandre så ofte. Nå skal vi møtes i helga, og da blir det noen uker til neste gang vi skal møte hverandre. Lurer på om jeg kan spørre han om vi kan bli noe? Bare for å ha snakket om det liksom, så vi vet at vi er ute etter det samme. Skal ikke spørre om vi er sammen altså, det får han eventuelt gjøre. Vil vite om vi er eksklusive og om vi etterhvert kan få et forhold om det fortsetter like bra. Grunnen til at jeg vil spørre nå er at det er en del som har funnet ut at vi ses, og som spør mye, og da blir det veldig leit om følelsene jeg har ikke er gjensidig og alle vet om det. Samtidig er det jo bortkastet tid om han ikke er interessert i et forhold. Vi kjenner hverandre som sagt fra før, så det er ikke femte gangen vi møtes sånn sett. Han skriver slik som godjenta, at han gleder seg til å se meg igjen osv. Anonymous poster hash: a22fd...684
Soland Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Om han skriver gojenta og gleder seg til å se deg igjen er dette ikke bortkastet tid han liker deg jente. Men jeg skjønner hva du mener. Jenter vil vite og ha bekreftelser. men dette er ikke guttene så opptatt av. Liker han deg så liker han deg. Skriver du; gleder meg til å se deg, til han, så skjønner han at du gjør det. Men du kan godt spørre. Jeg spurte ikke før etter 4 måneder, men min veninne spurte etter 2. Så alle er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville ikke spurt. Jeg ville ventet til han tok det opp, så sant det var en mann jeg virkelig ville ha. Han kan bli skremt, og han kan føle på tvangstrøya, så vær forsiktig. Anonymous poster hash: 6f49c...95d
@Maja Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Ser ikkje grunnen til at den nødvendigvis er mannen som skal ta opp slike tema. Synest likevell ikkje du skal ta det opp om det er kun fordi andre stiller spørsmål. Men det går ann å ta det litt forsiktig, ikkje gå rett på om ein skal bli kjærester eller ikkje. Du kan jo nevne at enkelte stiller spørsmål om kva som er mellom dåke to, og kanskje på den måten få stilt spørsmålet om kva han tenker om dåke to. Er han interessert så burde det ikkje skremme han vekk at du vil snakke om kva vei dette går, vertfall ikkje når dåke kjenner kvarandre frå før. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Ser ikkje grunnen til at den nødvendigvis er mannen som skal ta opp slike tema. Synest likevell ikkje du skal ta det opp om det er kun fordi andre stiller spørsmål. Men det går ann å ta det litt forsiktig, ikkje gå rett på om ein skal bli kjærester eller ikkje. Du kan jo nevne at enkelte stiller spørsmål om kva som er mellom dåke to, og kanskje på den måten få stilt spørsmålet om kva han tenker om dåke to. Er han interessert så burde det ikkje skremme han vekk at du vil snakke om kva vei dette går, vertfall ikkje når dåke kjenner kvarandre frå før. Det er selvsagt ikke bare fordi andre spør, jeg lurer jo selv også Så synes jeg det er dumt å få følelser (noe jeg allerede har for han) om det bare skulle ende i en ulykklig forelskelse.. Han er litt sjenert, i hvert fall når det kommer til jenter. Så jeg vet ikke om han tørr ta initiativ til første praten om det heller. En felles venn av oss sa at han jeg liker alltid har likt meg, noe jeg også merker. Han virker jo ikke uinteressert, så jeg mistenker jo at følelsene mine er gjensidige Vi har kontakt hver dag, i større eller mindre grad. Så jeg vil spørre litt for å bare få det bekreftet og for å vite at vi er på samme vei. ts Anonymous poster hash: a22fd...684
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Om han skriver gojenta og gleder seg til å se deg igjen er dette ikke bortkastet tid han liker deg jente. Men jeg skjønner hva du mener. Jenter vil vite og ha bekreftelser. men dette er ikke guttene så opptatt av. Liker han deg så liker han deg. Skriver du; gleder meg til å se deg, til han, så skjønner han at du gjør det. Men du kan godt spørre. Jeg spurte ikke før etter 4 måneder, men min veninne spurte etter 2. Så alle er forskjellige Burde vel fått mye bekreftelse i det han sier og gjør, jeg hører jo fra han hver dag og han er alltid like snill og god Men, jeg vil gjerne høre det, vi har jo ganske stor avstand mellom oss, og det kan bli en stund mellom gangene vi ser hverandre. Det er jo når vi er så mye fra hverandre at alle disse usikre følelsene kommer, selv om jeg tror/vet at de er litt grunnløse.. ts Anonymous poster hash: a22fd...684
Soland Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Skjønner. Vi var mye fra hverandre vi å først. Jeg satt lenge i samma bås. Hehe. Spør han, aldri feil å spørre. Bedre å vite hvor man ligger enn å sveve uten feste. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Møtte han nå i helga, men jeg feiga ut! Vi hadde det veldig koselig og fint, alt er liksom så bra! Er egentlig ikke så redd for at han ikke liker meg, synes bare det er fint å få en bekreftelse. Håper jeg møter han nå til helga igjen, så tørr jeg kanskje spørre da ts Anonymous poster hash: a22fd...684
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Møtte han nå i helga, men jeg feiga ut! Vi hadde det veldig koselig og fint, alt er liksom så bra! Er egentlig ikke så redd for at han ikke liker meg, synes bare det er fint å få en bekreftelse. Håper jeg møter han nå til helga igjen, så tørr jeg kanskje spørre da ts Anonymous poster hash: a22fd...684 Har det på akkuratt samme måte sier hver gang før jeg er med han at jeg skal spørre han om vi kan bli noe. han har sagt at han ikke er helt klar for å binde seg. men jeg lurer på om han KAN se noe for seg.. får bekreftelser i alle varianter når jeg er med han, men tørr ikke spørre vi tar det rolig, men jeg vil gjerne få det muntlig også slik at jeg slipper å overanalysere så mye Anonymous poster hash: 49e28...ad4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #10 Skrevet 11. november 2013 Spurte han nå i helga, og han trodde at "det helt klart kan bli noe mer mellom oss", vi snakka ikke noe mer om hva vi er nå, men vi er i hvert fall på vei til å bli kjærester da Gjør ikke noe om vi tar det rolig, er bare godt å vite at det er gjensidig Så snakka vi om at ingen av oss har noen andre, så vi er ekslusive. Svever på ei rosa sky ts Anonymous poster hash: a22fd...684 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Deilig å få det bekreftet. Anonymous poster hash: 431bb...fb9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 Spurte han nå i helga, og han trodde at "det helt klart kan bli noe mer mellom oss", vi snakka ikke noe mer om hva vi er nå, men vi er i hvert fall på vei til å bli kjærester da Gjør ikke noe om vi tar det rolig, er bare godt å vite at det er gjensidig Så snakka vi om at ingen av oss har noen andre, så vi er ekslusive. Svever på ei rosa sky ts Anonymous poster hash: a22fd...684 Noen som er heldige iallfall! Lykke til Anonymous poster hash: e48c3...ba4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Nå kaller han meg "jenta mi" når vi skriver meldinger ts Anonymous poster hash: a22fd...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå