AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har snakka med en fyr i 2 år nå. Vi har planer om å møtes snart! Jeg har planer om å ta silikon snart. Jeg lurer på; Hadde du ville visst det? Han har jo ingen rett på å vite det, men føler det blir litt rart å plutselig dukke opp med silikon? Vet ikke om jeg skal si det eller ikke.. blææ.. hva mener dere? Han har jo sett bilde av meg(ja, med klær), så vet ikke helt jeg. Anonymous poster hash: a8b8e...f74
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Og ja, vi snakker hver dag. hmmh. Anonymous poster hash: a8b8e...f74
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Spørs litt hvor seriøse dere er... jeg gjorde det uten å informere min i sin tid, han ble ikke glad der og da. I ettertid var hele stuntet glemt Anonymous poster hash: 3a228...fce
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville ikke sagt noe. Er jo en del av privatlivet ditt. Anonymous poster hash: 6f9ea...608 1
Marie90 Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Ser ikke noen grunn til at du skulle tatt det opp. Lite sannsynlig at han spør. Du har ikke engang møtt denne fyren, så lite som ligger til grunn for at det skal være en faktor.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Hmm, nei da kommer jeg ikke til å si noe. - ts Anonymous poster hash: a8b8e...f74
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har snakka med en fyr i 2 år nå. Vi har planer om å møtes snart! Jeg har planer om å ta silikon snart. Jeg lurer på; Hadde du ville visst det? Han har jo ingen rett på å vite det, men føler det blir litt rart å plutselig dukke opp med silikon? Vet ikke om jeg skal si det eller ikke.. blææ.. hva mener dere? Han har jo sett bilde av meg(ja, med klær), så vet ikke helt jeg. Anonymous poster hash: a8b8e...f74 Er det nødvendig å ta silikon da? Syns ikke det er noe som bør tas uten meget god grunn.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Er det nødvendig å ta silikon da? Syns ikke det er noe som bør tas uten meget god grunn. Ja, jeg mener det er nødvendig. Jeg har nesten ikke pupper, og da mener jeg at jeg nesten ikke fyller noen bher. Ikke den minste en gang. Men synes du det er nødvendig å si noe til fyren? Anonymous poster hash: a8b8e...f74
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, jeg mener det er nødvendig. Jeg har nesten ikke pupper, og da mener jeg at jeg nesten ikke fyller noen bher. Ikke den minste en gang. Men synes du det er nødvendig å si noe til fyren? Anonymous poster hash: a8b8e...f74 Tja, skader det egentlig at du forteller han om dine planer?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 ikke si noe. Anonymous poster hash: 421fe...2f7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Tja, skader det egentlig at du forteller han om dine planer? Nei, det gjør jo ikke det. Uff, vet ikke nå jeg. Anonymous poster hash: a8b8e...f74
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Nei, det gjør jo ikke det. Uff, vet ikke nå jeg. Anonymous poster hash: a8b8e...f74 Hvis dere skal ha en relasjon i sammen så kommer han til å få greie på dette uansett. Før eller senere.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Hvis dere skal ha en relasjon i sammen så kommer han til å få greie på dette uansett. Før eller senere. Ja, det er sant. Er kanskje like greit å bare si det. Anonymous poster hash: a8b8e...f74
Steinar40 Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, det er sant. Er kanskje like greit å bare si det. Anonymous poster hash: a8b8e...f74 På den måten kan du i hvert fall finne ut om han er negativ til det eller ikke. Folk kan ha veldig ulikt syn på dette med silikon.
Marie90 Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke fortell det til ham i forkant. Det er en større ting og i så fall en seriøs diskusjon - en som ikke kan bli påvirket av hans mening om det. Du kjenner ham knapt (utenom nettchat...). Han vil antakeligvis føles tvunget til å si "du er fin som du er". Om du presser vil han antakelig si at du kan gjøre som du vil. Uansett - du har aldri møtt denne mannen og å involvere ham i denne diskusjonen er idiotisk. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Ikke fortell det til ham i forkant. Det er en større ting og i så fall en seriøs diskusjon - en som ikke kan bli påvirket av hans mening om det. Du kjenner ham knapt (utenom nettchat...). Han vil antakeligvis føles tvunget til å si "du er fin som du er". Om du presser vil han antakelig si at du kan gjøre som du vil. Uansett - du har aldri møtt denne mannen og å involvere ham i denne diskusjonen er idiotisk. Takk for svar. Du har helt rett i det! Jeg tror jeg må tenke litt på det.. Han har jo sett meg i bikinibilder på facebook, så blir så rart om jeg plutselig dukker opp og han tenker at det ikke er "samme kropp". Men jeg får se.. Anonymous poster hash: a8b8e...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå