AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har møtt en gutt på nett, vi har snakket en del på tlf, meldinger og facebook. vi har avtalt å møtes i morgen, jeg skal være hos ham i helgen var planen. nå fikk jeg en melding fr ham som gjør at jeg lurer på intensjonene hams, og jeg vil gjerne høre deres synspunkter på om tolker for mye eller ikke... Følgende sms-konversasjon fant sted: Han: heisann snuppa, har du kommet hjem fra jobb? Hva gjør du på? Jeg: ja kom hjem for en time siden, drittdag!! trøstespiser sjokolade... Han: uff da, snuppa. hva har skjedd?? Jeg: regn, mye styr på jobb og så har jeg fått mensen...derav sjokoladen Han: aha... så kjipt Jeg: ja, veldig!! så nå trenger du heller ikke lure på om det blir noe på deg i helgen, hehe (Jeg skrev dette som en spøk. Vi har snakket en del om sex, og jeg har sagt at jeg liker å vente til jeg er helt sikker på at jeg elsker personen før jeg hopper til køys med noen. Han har ikke sagt at han er uenig). Så gikk det ca. 30 min, så fikk jeg meldingen: Hei du. Jeg fant plutselig ut at jeg får besøk av mamma denne helgen. Hun ringte nettopp for å avtale når hun skulle komme, så gjett om jeg måtte late som ingenting, da! Så da passer det nok ikke så bra at vi møtes denne helgen likevel... Hva med neste helg? Jeg tenker at han kanskje ikke vil møte meg denne helgen pga. mensen, og at han kanskje tror han kan få overtalt meg til sex neste helg. Men han vet jo mitt standpunkt, så jeg synes det virker lite trolig likevel.. Hva tenker dere? Jeg sitter her og vet ikke helt hva jeg skal svare... Anonymous poster hash: 4f9bc...7ed
Gjest Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Ehem... Høres ut som om han hadde klart for seg hva som skulle skje i helga, ja. Her hadde jeg rygget litt og sett han an. Om du har sagt ifra at du ikke vil ha sex straks, så virker det som om han ikke respekterer meningene dine mye. 2
frøkenkoz Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Fyyy for en fyr.klart han "dumpet" deg i helgen pga mensen !!!!! Prøv å finn ut i løpet av helgen om moren hans kom
Gjest Brillefin Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 han hadde nok tenkt å få seg noe ja..jeg ville hvertfall tolket det sånn
RockyRose Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Haha, det er berre fordi du hadde mensen ja. Der ville eg svart "Falsk alarm, var visst berre mageknipe ;-). Ja, men neste helg fungera sikkert" Så skal du sjå at mora hans plutseleg ikkje kunne kome på besøk likevel... 1
Havbris Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Han ombestemte seg da han skjønte at du fikk besøk av tante rød, og han unnskyldte seg med at han får besøk av mor. Og du bør kanskje revurdere ditt standpunkt om at du skal være sikker på at du elsker en mann før du hopper til køys med han. 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tenker at det ikke nødvendigvis er pga mensen at han kansellerte helgen deres, men fordi du virker negativ og slenger ut at du har mensen. Er litt sånn.. ''ehh okei?'' Forøvrig tror jeg ikke han var så interessert i utgangspunktet heller. En mann hadde lett droppet ett besøk fra mamma til fordel for en kveld med muligens sin fremtidige kjæreste. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg takler ikke ordet "snuppa", og jeg er mann. Hvis han liker deg og vil mer enn sex mhj jeg er han klar for en helg uten sex når mensen dukket opp. Så enkelt er det. Anonymous poster hash: dffd1...888 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tenker at det ikke nødvendigvis er pga mensen at han kansellerte helgen deres, men fordi du virker negativ og slenger ut at du har mensen. Er litt sånn.. ''ehh okei?'' Forøvrig tror jeg ikke han var så interessert i utgangspunktet heller. En mann hadde lett droppet ett besøk fra mamma til fordel for en kveld med muligens sin fremtidige kjæreste. Jeg støtter denne. Synes det var en veldig negativ kommunikasjon fra din side i og med at du ikke engang har truffet ham ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå