AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Hjelp folkens! Jeg har vært betatt/forelska i ei dame nå i 7 mnd.. Uten å si noe til vedkommende. Grunnen til det er fordi jenta har kjæreste.. Vi møttes på treningssenteret og pleier å trene sammen ofte, sender sms og har møttes et par ganger utenom trening helt uskyldig. Men det er til å klikke av.... har på følelsen at hu liker meg og men deg er vel bare ønsketenkning liker ikke være den som ødelegger personers forhold så her er ting vanskelig. Jeg falt for hu første gangen jeg så hu.. Føler selv at jeg gitt signaler om at jeg er interessert i hu.. Har vært litt berøring helt uskyldig .. Hu er fin og har en flott utstråling.. Liten, blond gutteaktig jente ^^ jeg tenker på hu hele tiden... Jeg er foresten 27, hu er 25. Kjenner sterk kjemi og vil igrunn bare dra hu inntil meg;) kan si jeg er litt av den gutteaktige jenta men likevel langt hår:> , bor i Oslo men har ikke funnet noen i lesbemiljøet... Så faller jeg for hu her... Det gnager://Anonymous poster hash: 1f419...bf7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Vet du om hun er bifil? Det er best å holde seg unna når hun har kjæreste. Anonymous poster hash: f7fe2...28f
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Vet du om hun er bifil?Det er best å holde seg unna når hun har kjæreste. Anonymous poster hash: f7fe2...28f Ja hu er det gitt.. Vil ikke ha en fyr på nakken hehe men er vondt, for jeg føler noe der. Anonymous poster hash: 1f419...bf7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Kjør på!!! Skjedde D samme m meg., vi hadde sex og er sammen idag,Anonymous poster hash: 1f419...bf7
Blod Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Er ikke sikkert forholdet hun er i nå er så perfekt, da. Du kan jo spørre henne, litt diskret? Hvis dere er ment for hverandre er jeg sikker på at dere ender opp sammen til slutt Ikke mist motet
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Hva med å la sjebnen avgjøre? Man merker nok om noen er interessert.... Drit i alle andre.. Anonymous poster hash: 1f419...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå