AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Hei Jeg har skjært ut et lite gresskar i dag, og det var overraskende mye innmat i den, så jeg lurer på om jeg kan gjøre noe med den? Jeg kasta de steinene og sånt, så det er bare det andre igjen da. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: fadd9...dc4
Athene Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Suppe. Google, så finner du mange oppskrifter.
Alina X Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Gresskarsuppe lagde jeg istad,kjempegodt:) Gresskarfrøene kunne du ha vasket,tørket og hatt i stekepanne med salt og olivenolje og riste dem til de er lett brune. 1
Jompa Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg synes disse gresskarmuffinsene blir gode. Ellers går det an å lage gresskarsuppe og gresskarpai. Gresskar passer også i risotto og med pasta. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Gresskarsuppe med kokosmelk, koriander og skalldyr er supergodt. Og så er gresskarsuppe med gulrøtter og søtpoter og ingefær helt nydelig. Du kan også bake gresskarbiter, gjerne sammen med poteter, søtpoteter og pastinakk. Med smør og krydder som revet muskatnøtt, kanel og ingefær, er det supert som tilbehør til kjøttboller, kylling, kalkun og lignende mat Anonymous poster hash: a210f...e59
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #7 Skrevet 2. november 2013 Gulrotkake, bare bytt ut alt eller deler av gulroten med gresskar. Kjempegodt Anonymous poster hash: a4a84...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå