AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Hei! Jeg er en jente på 15(snart 16) Jeg har så lyst på kjæreste, men ikke en på min egen alder! Kanksje 3-4år eldre? Men uansett jeg klarer ikke få kontakt med noen! Har fått høre at jeg ser ut som en 20åring, og er veldig moden for alderen osv. blir sett på av mange menn, men ingen sjekker meg opp. Jeg tør ikke å gå bort til noen selv, men jeg kan f.eks stirre på dem, men de kommer aldri bort, hvorfor??? Aner ikke hvordan jeg skal få kontakt med folk, jeg har ingen venner og sitter for det meste hjemme.. har prøvd ut gutter på min egen alder - men bare nei. Har dere noen tips? Anonymous poster hash: 06d94...776 Anonymous poster hash: cba2b...4d2
Gjest Summers Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Hva mener du med at du stirrer på dem? Det høres jo ikke positivt ut. Men har du ikke muligheten til å melde deg inn i noen aktiviteter slik at du kan sosialisere deg og få venner og kjæreste?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Fordi de er voksne og har ingen interesse av drittunger. Anonymous poster hash: e7fe4...3ee 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Hvorfor vil du møte eldre gutter? Er det på grunn av modenhet eller noe annet?Anonymous poster hash: 8982d...e61
Notisblokk Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Når jeg var 15/16 var jeg også bare interissert i eldre gutter/menn. Dette var en modenhetsgreie for meg (vet ikke om det er det for deg?). Jeg fikk ingen eldre kjæreste jeg heller. Jeg var faktisk 15/16 år. De som var interissert i meg var ekle rare menn som liker smårips. Dette var jo noe jeg IKKE ville ha. Men kan du ikke finne en hobby eller aktivitet, kansje du finner venner der? ikke tenk på dette med alder, finn heller noen som du kan trives med, være deg selv med og som IKKE bruker deg for du er "ung og dum" (noe du ikke er, men er så fort gjort å gå i den fellen). 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Hei! Jeg er en jente på 15(snart 16) Jeg har så lyst på kjæreste, men ikke en på min egen alder! Kanksje 3-4år eldre? Men uansett jeg klarer ikke få kontakt med noen! Har fått høre at jeg ser ut som en 20åring, og er veldig moden for alderen osv. blir sett på av mange menn, men ingen sjekker meg opp. Jeg tør ikke å gå bort til noen selv, men jeg kan f.eks stirre på dem, men de kommer aldri bort, hvorfor??? Aner ikke hvordan jeg skal få kontakt med folk, jeg har ingen venner og sitter for det meste hjemme.. har prøvd ut gutter på min egen alder - men bare nei. Har dere noen tips? Anonymous poster hash: 06d94...776 Anonymous poster hash: cba2b...4d2 Det er nok ikke alltid nok å bare stirre på folk for å få napp. Vær så voksen som du tror du er og snakk med de mannfolka du skulle ønska snakket til deg. Anonymous poster hash: c1c72...191
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Du kan stirre, men da må han naturligvis se tilbake på deg.Anonymous poster hash: 8982d...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå