AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Litt halvveis på impuls kjøpe jeg med meg denne jakken fra supersalg i dag. Ga 150,- kroner, og synes den er utrolig tøff. Men jeg lurer litt på hva jeg skal bruke den til. Den er jo grei nok å ha på fest og slik, men nå er jeg ikke den som fester mest... Men jeg kan vel ikke bruke den til hverdags? Eller? Anonymous poster hash: 96a85...045
Gjest pausemusikk Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Den kan du jo bruke til hverdags og? Den var kjempe kul!
Gjest badeand1 Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Bruke den til hverdags kan du vel Jeg bruker skinnjakker selv.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg bruker også skinnjakke til hverdags, men da ikke så tight som denne er. Denne har litt mer "glans" og, så jeg er vel bare litt redd for at folk skal tenke det er for mye... Anonymous poster hash: 96a85...045
Blue Sapphire Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Drit i hva andre mener. For all del så er det kanskje bare du som tenker at det blir for mye, mens andre ikke legger mer til det. Synes jakken var kult, og kan bli brukt i flere anledninger, både hverdag og fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå