AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Biffkjøtt, potet, pasta, gulrøtter, tomater (ferske, soltørkede og hermetiserte), matfløte, røde linser, tomatpuré, frosne grønnsaker, en halv paprika, lettrømme, hermetisk champignon, hermetisk mais, fetaost, egg, alle typer buljongterninger... Og selvfølgelig basisvarer som olje, mel, melk, og det det meste av krydder. Jeg står fast! Anonymous poster hash: a99b2...569
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Pasta med biffkjøtt? Anonymous poster hash: 3d940...907
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Pasta med biffkjøtt? Anonymous poster hash: 3d940...907 Hvis du har forslag til tilbehør, så ja! Hjernen min er som grøt å regne, etter altfor mye jobbing. Anonymous poster hash: a99b2...569
FruHudson Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Strimle biffkjøttet, stek sammen med ønskede grønnsaker og ha over pasta? 1
Upadiela Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Hva med biffgryte? Stek biffen i strimler med en grønnsak som gir god smak (du har ikke løk?) Kutt og kok det du har av grønnsaker, ha i rømme, og la alt surre til en god gryte på noe vis...?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Hva med biffgryte? Stek biffen i strimler med en grønnsak som gir god smak (du har ikke løk?) Kutt og kok det du har av grønnsaker, ha i rømme, og la alt surre til en god gryte på noe vis...? Jo, jeg har løk! Glemte å skrive det Godt forslag. Anonymous poster hash: a99b2...569
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Hjemmelaget, "finere" pytt i panne. Stek potetterninger i godt med/smør olje, krydre godt med salt, pepper, og annet krydder du liker - iallefall paprika og chili, vil jeg foreslå. Fres hakket løk og terninger av biffkjøtt raskt i panna (kjøttet skal ikke være gjennomstekt). Danser etasjevis på tallerken, topp med et speilegg. Gjerne chilisaus, evt god ketchup på siden.Anonymous poster hash: 5d4e4...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå