AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Skal i 50 års dag til tanta mi neste uke. Jeg er 20 forresten. Og aner ikke hvordan det er mening vi skal kle oss i slike sammenhenger? Det skal være på et lokale, så er jo litt "store" greier, men samtidig så er det ikke på en søndag, og det er på kveldstid. Er det med kjoler og slikt det er vanlig? Anonymous poster hash: 5ed87...699
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Ja. Hvis du har kjole bør den gå til kneet og ikke være for utringet. Anonymous poster hash: 8503a...ff2 4
Wonders Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Selv brukte jeg denne i 60 årslag i helgen. Og ble skamrost for fiffig kjole ;D http://www.pinterest.com/pin/244812929717955786/ Endret 31. oktober 2013 av Wonders 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Har egentlig ingen sånne kjoler, har bare korte partykjoler, og noen som er veldig dillete med paljetter osv som jeg har brukt på skoleball.. Er det noen alternativer som kunne passet? Har en del klær Anonymous poster hash: 5ed87...699
Wonders Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 oki... la meg vise til albumet mitt på pinterest. man kan ha mange mange flotte kombinasjoner til bukser... http://www.pinterest.com/lakrisheks/my-style-and-fashion/ 1
FantasDick Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville definitivt valgt en pen kjole uten for mye utringning, eventuelt blyantskjørt med en pen topp/bluse oppi. Hvis ikke ville jeg tatt et par høye pumps, en smal dressbukse og en pen topp/bluse/genser med litt smykker. 2
Kvist Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Selv brukte jeg denne i 60 årslag i helgen. Og ble skamrost for fiffig kjole ;D Fiffig kjole? Hvis det kom fra noen yngre enn jubilanten var det IKKE ment som et kompliment For meg er fiffig helt på linje med typete...
Gjest Lille-pus Skrevet 1. november 2013 #8 Skrevet 1. november 2013 Ja. Hvis du har kjole bør den gå til kneet og ikke være for utringet. Anonymous poster hash: 8503a...ff2 Hæh ? Det er forhåpentligvis ikke begravelse.... La meg dele en liten hemmelighet med dere, damer på 50 har sett både et par snasne ben og en flott pupp eller to tidligere. Jeg ville ikke lettet på et øyelokk engang om min niese (som nå er eldre enn TS) hadde kommet med en kort og utringet party kjole i mitt 50års lag..... Det er jo fest (for svingende). 1
Wonders Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Fiffig kjole? Hvis det kom fra noen yngre enn jubilanten var det IKKE ment som et kompliment For meg er fiffig helt på linje med typete... Det er et kompliment når det kommer fra noen som kjenner stilen min ut og inn. En yngre person ville sagt fresh da, men ingen var under 33 år så ord som stilig, fiffi, spennende og artig ble selngt vegg imellom 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Selv brukte jeg denne i 60 årslag i helgen. Og ble skamrost for fiffig kjole ;D http://www.pinterest.com/pin/244812929717955786/ Du er klar over hva "å skamrose" betyr, ikke sant? Anonymous poster hash: eedb8...98c 1
Gjest AnneShirley Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Om uttrykket "skamrose":http://tux.aftenposten.no/spraak/spraak?action=question&id=4649 1
Wonders Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 (endret) Du er klar over hva "å skamrose" betyr, ikke sant? Anonymous poster hash: eedb8...98c Ja denne er til ts. Se på den jeg brukte. Les innlegget. Ikke alle har samme smak heller. "flere og flere bruker det som ensbetydende med å rose hjertelig, grundig og velbegrunnet" Ikke kritiser meg for noe som helst om dere ikke selv har planer om å hjelpe TS. Jeg synes det er ufint å slenge slikt uten å komme med egene eksempler og rett og slett kranglete. La meg se hva dere foreslår. Det skal ikke være slik at vi som foreslår blir kritisert til stillhet. Endret 1. november 2013 av Wonders 3
Gjest AnneShirley Skrevet 1. november 2013 #13 Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg mente å støtte Wonders, ikke kritiserer da jeg la inn linken om "skamrose". Til TS: kleskoden i slike selskap er ikke veldig streng. Du kan gå i alt fra pene bukser og bluse til partykjoler som ikke er for korte. Er utringing et problem, kan du ta på deg en bolero over. Endret 1. november 2013 av AnneShirley
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #14 Skrevet 1. november 2013 Det passer overhode ikke med hvit kjole på denne tiden av året. Som alternativ til kjole kan du ha skjørt eller bukse med en fin topp/genser. Anonymous poster hash: 8503a...ff2 2
Daria Skrevet 1. november 2013 #15 Skrevet 1. november 2013 Ikke så lett å vite hva som er riktig antrekk bare ut fra opplysningene "familieselskap" og "lokale" - hva slags lokale, hvor mange gjester, hvor formelt, hva er vanlig i din familie? Den enkleste løsningen er å spørre tanten din , evnt andre i familien med mer fartstid i familiefeiringer. Forrige gang det ble feiret rund dag i min familie var det dresskode mørk dress, kommende tilsvarende er mye løsere og uformell. Uten opplysninger ville jeg gått for en mellomting - pyntet, men ikke "full pakke".
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #16 Skrevet 1. november 2013 Kjole med blazer utenpå. Anonymous poster hash: 5942a...57d
Wonders Skrevet 1. november 2013 #17 Skrevet 1. november 2013 Jeg mente å støtte Wonders, ikke kritiserer da jeg la inn linken om "skamrose". Takk takk, jeg siterte vettu Fint å lese at vi bruker det anderledes nå enn hva som var påtenkt. Bra link AnneShirley. Takk for info. Og støtte. Synes det er så mange meningsløse innlegg som hverken er til støtte eller hjelp for ts.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. november 2013 #18 Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg er sikkert litt enkel i hodet mitt.... Men, med hånden på hjertet unge kvinner (på TS sin alder, 20); Hvor mange av dere er det som har festklær dere ikke tør å gå med i en familiefest, - fordi de er alt for uanstendige? Klær dere ellers bruker når dere går på fest med venner. - og er det mulig å få se disse klærne dere selv fysisk har og bruker, men som dere mener ikke kan brukes i en familiefest. Jeg spør fordi jeg lurer på om ikke veldig mange tror at mange andre har de reneste stripperkostymene hengende i skapet... Forøvrig; Kom med innspill isteden for å krype under AB-hatten og plage Wonders ! Endret 1. november 2013 av Lille-pus 1
Wonders Skrevet 1. november 2013 #19 Skrevet 1. november 2013 Jeg er sikkert litt enkel i hodet mitt.... Men, med hånden på hjertet unge kvinner (på TS sin alder, 20); Hvor mange av dere er det som har festklær dere ikke tør å gå med i en familiefest, - fordi de er alt for uanstendige? Klær dere ellers bruker når dere går på fest med venner. - og er det mulig å få se disse klærne dere selv fysisk har og bruker, men som dere mener ikke kan brukes i en familiefest. Jeg spør fordi jeg lurer på om ikke veldig mange tror at mange andre har de reneste stripperkostymene hengende i skapet... Forøvrig; Kom med innspill isteden for å krype under AB-hatten og plage Wonders ! hahaha jeg har klær som ikke familien trenger å se jeg... Clubbing-klær med åpen rygg osv... Og takk for velskreven tupp i baken til de som fortsatt ikke kommer med hjelp. Jeg venter fortsatt på forslag. Er ganske sikker på at de blir bra !!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #20 Skrevet 1. november 2013 Tusen takk for svar alle! Syntes at den kjolen var kjempesøt jeg! Men har ikke noe som er ala det. På fest pleier jeg å bruke korte kjoler, eller kort skjørt med en croptopp, topp med åpen rygg osv til. Men syntes ikke det passer så bra i den sammenhengen her når bestemødre er til stede. Har noen ideer i hodet, men aner ikke hva som passer best.. Kom gjerne med innspill om hva dere mener! Antrekk 1. En vinrød skinny jeans med en hvit eller sort peplum topp til og et statementsmykke. Antrekk 2. Et kort, sort pencilskjørt med sort strømpebukse og en genser eller bluse til. Antrek 3. Sort skinnyjeans med peplumtopp eller bluse til. Det var disse som kom opp som ideer hos meg, men aner ikke helt hva som er passende. Har masse forskjellig, så er godt mulig at jeg har noe som dere foreslår også! Anonymous poster hash: 5ed87...699 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå