AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skal til kjæresten i kveld og tenkte å overraske han med noe. Det trenger ikke være mat, men kan godt være det også. Eller er det noe hyggelig vi kan gjøre sammen (helst inne pga. drittvær)? Jeg spør siden det ofte går i det samme: tv-titting, film, trener sammen, bare sitter å prater etc. Jeg vet han er glad i at jeg tar på noe ekstra pent undertøy, kan gjerne gjøre det også, men vil ikke at alle overraskelser kun skal baseres på sex. Anonymous poster hash: 08823...5bf
Gjest avocadoen Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Dere kan kanskje spille noe sammen? Jeg og kjæresten la puslespill her om dagen ellers kan du f.eks bake rundstykker eller kake. Jeg bakte rundstykker til kjæresten på mandagen, og det slo an 1
Druid Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg vet han er glad i at jeg tar på noe ekstra pent undertøy, kan gjerne gjøre det også, men vil ikke at alle overraskelser kun skal baseres på sex. Anonymous poster hash: 08823...5bf Okay, hva er det med det der? Dette har jeg hørt før. Hva er galt med å gjøre alle overaskelser basert på sex? Hva er poenget med å posjonere ut og rasjonere på sexuelle opplevelser. Jeg hadde forstått det hvis det ikke var det første forslaget ditt, men siden sexy undertøy typisk var den første tanken som slo deg, virket det som den beste ideen. Jeg snakker ut fra egen frustrasjon her, så selve forslagene kan du sikkert høste hos andre; jeg ønsker ALLE overaskelser fra min kone til å være seksuelle, det er da jeg vet at hun bryr seg om meg, men det er meg som person. Men jeg ser mange som har denne ideen, og jeg føler man ender opp med at sex er bare en ting vi gjør innimellom, og ikke noe som skal utvikles i.
Gjest Awzm me Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Halloween i dag, kle deg ut som sexy djevel eller noe. Kanskje litt vin, og gå ut og knaske og knepe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå