AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Veier man mer når man har mensen?har egentlig aldri tenkt på dette før. Men føler meg slik. Hvor mye er normalt å gå opp når man har mens? Har begynt å slanke meg. Og hver gang jeg veier meg når jeg har mensen, så står vekta stille, eller så hsr jeg lagt på meg.. irriterende! !Anonymous poster hash: 12eaa...ecb
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 kanskje du har vannsamling i kroppen når du har mensen? mange som føler seg større når de har mensen. jeg tenker ikke over det
Gamerfrue Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 jeg føler meg tyngre når jeg har det, men det kan også ha noe med energinivået i kroppen å gjøre - ikke minst at jeg blir oppblåst og føler at jeg ser litt større ut (men kjæresten ser neppe dette) 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg går opp alt fra 2-4 kg når jeg har mensen... Anonymous poster hash: f2ef8...c05 1
Gjest Dorosseru Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg husker dette godt fra den tiden jeg slanket meg. Jogget 5 mil i uka, gikk på vekta også sto den bom stile eller jeg hadde gått opp. Var utrolig demotiverende men ca en uke etter at menntruasjonen var ferdig hadde jeg ofge gått ned 2 kilo og da var motivasjonen på topp igjen
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har ingen vekt, men midjemålet er merkbart større når jeg har mensen ja. Puppene også, også blir de mye mindre rett etterpå. Anonymous poster hash: e32a9...38e
Rainbow Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, definitivt. Da jeg slanka meg droppa jeg å veie meg i de ukene, for da var det minst 1-2kg forskjell feil vei. Mye vann i kroppen.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, det er helt normalt. Hos meg kan det være 4 kg i forskjell fra en dag til en annen. Anonymous poster hash: 96c36...425
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå