Gå til innhold

veier man mer når man har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier man mer når man har mensen?har egentlig aldri tenkt på dette før. Men føler meg slik. Hvor mye er normalt å gå opp når man har mens? Har begynt å slanke meg. Og hver gang jeg veier meg når jeg har mensen, så står vekta stille, eller så hsr jeg lagt på meg.. irriterende! !

Anonymous poster hash: 12eaa...ecb

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

kanskje du har vannsamling i kroppen når du har mensen? mange som føler seg større når de har mensen. jeg tenker ikke over det :)

Skrevet

jeg føler meg tyngre når jeg har det, men det kan også ha noe med energinivået i kroppen å gjøre - ikke minst at jeg blir oppblåst og føler at jeg ser litt større ut :) (men kjæresten ser neppe dette)

• Liker 1
Skrevet

Jeg går opp alt fra 2-4 kg når jeg har mensen... :)

Anonymous poster hash: f2ef8...c05
  • Liker 1
Gjest Dorosseru
Skrevet

Jeg husker dette godt fra den tiden jeg slanket meg. Jogget 5 mil i uka, gikk på vekta også sto den bom stile eller jeg hadde gått opp. Var utrolig demotiverende men ca en uke etter at menntruasjonen var ferdig hadde jeg ofge gått ned 2 kilo og da var motivasjonen på topp igjen :fnise:

Skrevet

Jeg har ingen vekt, men midjemålet er merkbart større når jeg har mensen ja. Puppene også, også blir de mye mindre rett etterpå.

Anonymous poster hash: e32a9...38e
Skrevet

Ja, definitivt. Da jeg slanka meg droppa jeg å veie meg i de ukene, for da var det minst 1-2kg forskjell feil vei. Mye vann i kroppen.

Skrevet

Ja, det er helt normalt. Hos meg kan det være 4 kg i forskjell fra en dag til en annen.

Anonymous poster hash: 96c36...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...