Gå til innhold

Blir dere best likt av jenter/kvinner eller gutter/menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer godt overens med jenter, men jeg syns jeg blir så kjedelig og sjenert når jeg er sammen med gutter. Jeg har mange gode venninner, men ingen gode kompiser. Vet ikke helt hvorfor det er sånn :klo:

Anonymous poster hash: fc6bb...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler egentlig. Men jenter pleier å hate meg, før de blir kjent med meg.

Anonymous poster hash: e1527...f8b
Skrevet

Begge,men gutter blir jeg venn med lettere og fortere

Anonymous poster hash: 89e48...e93
Skrevet (endret)

Jeg liker menn, menn liker meg. Jeg hater kvinner, kvinner hater meg. Dersom jeg kunne velge, ville jeg ha vært homofil.

Endret av nawuraM
Skrevet

:laugh:

Gjest winston
Skrevet

Føler jeg blir godt likt av begge kjønn, kanskje hakket bedre av menn.

Skrevet

Variasjonen er som regel større innad et kjønn enn mellom kjønnene. Så hvis man ikke kommer overens med et kjønn i det hele tatt, ligger det ofte mye hos en selv.

Jeg kommer overens med både gutter og jenter, men har selvsagt nærere forhold til jenter. Det ligger som regel noe spenning imellom når gutter tar initiativ til å bli kjent (om enn på det underbevisste plan) og jeg liker ikke å lede noen an hvis jeg føler de har forhåpninger om noe mer.

Anonymous poster hash: 5cac9...9c8
  • Liker 2
Skrevet

Etter st jeg flytta til tr.heim har jeg kommet i god selskap med kvinnfolkan. Det er som de har baller enn å være for feminin

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg kommer godt overens med jenter, men jeg syns jeg blir så kjedelig og sjenert når jeg er sammen med gutter. Jeg har mange gode venninner, men ingen gode kompiser. Vet ikke helt hvorfor det er sånn :klo:

Har det problemet at gutter ikke vil være venner med meg, de vil andre ting...

• Liker 1
Skrevet

Har det problemet at gutter ikke vil være venner med meg, de vil andre ting...

Så er det dritmange gutter som har masse jente "venner" som aldri vil gå hele veien. Det er jo maks uflaks for gutter, når vi tenker oss hvor mange kåte jenter det er der ute, og så blir man kun venner med de jentene som vil ha deg som venn en "bettyboop" som er kompisen din, og som puler på din kompis!

Derfor vil ikke jeg være venner med mange jenter, - å ha jentevenner for at det skal bli lettere for kompisene dine å få pult? Hvor ligger logikken her da liksom?

Skrevet

Så er det dritmange gutter som har masse jente "venner" som aldri vil gå hele veien. Det er jo maks uflaks for gutter, når vi tenker oss hvor mange kåte jenter det er der ute, og så blir man kun venner med de jentene som vil ha deg som venn en "bettyboop" som er kompisen din, og som puler på din kompis!

Derfor vil ikke jeg være venner med mange jenter, - å ha jentevenner for at det skal bli lettere for kompisene dine å få pult? Hvor ligger logikken her da liksom?

De aller fleste gutter har jente "venner". De har ikke guts til å be henne ut eller finessen til å flørte, og tenker at platonisk kontakt med en jente er bedre enn ingenting. Posisjonerer man seg som venn, forblir man også ofte det.

Jeg har innsett dette for lenge siden og jeg vil hverken lede gutter an eller ha dem rundt meg for lett bekreftelse. Som resultat er guttevennene jeg har bare noen jeg chatter med iblant eller snakker med på skolen. De vet jeg ikke er romantisk interessert.

Hvis du liker en jente, flørt, se etter respons, evt. be henne ut.

Anonymous poster hash: 5cac9...9c8

Skrevet

Tror det er ganske likt for min del. Idag har jeg flere nære jentevenner enn guttevenner, men har hatt mange gode guttevenner opp gjennom årene.

Skrevet

Alle liker meg. Absolutt alle. :jolie:

Neida. Jeg kommer overens med begge kjønn, men det kan ofte ta litt lengre tid å overbevise jenter om at jeg egentlig er veldig hyggelig. :ler2:

Skrevet

Neida. Jeg kommer overens med begge kjønn, men det kan ofte ta litt lengre tid å overbevise jenter om at jeg egentlig er veldig hyggelig. :ler2:

Hvorfor er jenter oftere mer negativt innstilt til andre jenter enn gutter? Hva slags hemmeligheter er det dere vet om hverandre?

Skrevet

Kommer egentlig godt overens med begge kjønn :)

Gjest badeand1
Skrevet

Ingen :laugh:

Men liker best å være med gutter. Føler meg ikke helt komfortabel rundt jenter.

Skrevet

Hvorfor er jenter oftere mer negativt innstilt til andre jenter enn gutter? Hva slags hemmeligheter er det dere vet om hverandre?

Tja, mange jenter har mye nærmere forhold til venninnene enn til kompisene sine, og har derfor høyere krav til dem. Kanskje. :vetikke:

Skrevet

Hva tror du er grunnen til det?

Anonymous poster hash: 8c47c...ac3

Skrevet

De aller fleste gutter har jente "venner". De har ikke guts til å be henne ut eller finessen til å flørte, og tenker at platonisk kontakt med en jente er bedre enn ingenting. Posisjonerer man seg som venn, forblir man også ofte det.Jeg har innsett dette for lenge siden og jeg vil hverken lede gutter an eller ha dem rundt meg for lett bekreftelse. Som resultat er guttevennene jeg har bare noen jeg chatter med iblant eller snakker med på skolen. De vet jeg ikke er romantisk interessert. Hvis du liker en jente, flørt, se etter respons, evt. be henne ut. Anonymous poster hash: 5cac9...9c8

Ja selvfølgelig. Jeg har masse jentevenner jeg og. Men det er ikke damer jeg har lyst til å pule på!

Skrevet

Alle liker meg, men hvis jeg måtte velge etter objektive fakta: Jenter/kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...